Positioneren , pagina: 6

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

Totaal niet onderscheidend, 5 klassieke fouten in positioneren

Lees meer

Positioneren: 6 lessen die al sinds 1970 centraal staan

Lees meer

Positionering en merkstrategie Unilever: 3 toepasbare lessen

Lees meer

Merkstrategie in 5 stappen vertalen naar positionering

Lees meer

Positionering Rabobank, een verwaarloosd achtertuintje?

Lees meer

Veel ruimte voor omzetgroei in B2B strategie vaak onderbelicht

Lees meer

B2B sharing economy, bedreiging of kans voor jou?

Lees meer

Best practice case: krachtige positionering Siemens door verhalen

Lees meer

7 B2B marketing lessen uit de positionering van Mercedes-Benz

Lees meer

Positionering Nike claimt waarden als haar eigen onderscheidend vermogen

Lees meer

Helpt de positionering van Hema bij de verkoop van zorgverzekeringen?

Lees meer

7 punten waarop de b2b inkoper jouw positionering en merk beoordeelt

Lees meer