Positionering, merkidentiteit en marketing blog

Merkelijkheid versterkt zich met online marketing specialist

Merkelijkheid is aan het groeien. Sinds 3 april hebben we ons versterkt met online marketing specialist Kees Mol. Kees gaat onze klanten verder ondersteunen op het gebied van online marketing.

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Merkelijkheid

Nieuw talent aan de slag bij Merkelijkheid

Sinds 12 maart versterkt Suzanne Ophof ons team als Junior Marketeer en Project Manager. Ze is inmiddels al voor verschillende klanten hét project-aanspreekpunt en helpt daarnaast o.a. bij vraagstukken met betrekking tot positionering, brand development en marketingstrategie.

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Merkelijkheid

Afgestudeerd (of bijna) en werken bij Merkelijkheid?

Aan de slag bij een marketing- en communicatiebureau waar je werkt voor aansprekende klanten en écht impact kan hebben? Wij zoeken op korte termijn iemand die van aanpakken weet en zich op ons vakgebied wil ontwikkelen. 

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Merkelijkheid

De beste kleur voor jouw positionering en merkidentiteit bepalen

Kleur bepaalt, ook in B2B, wat mensen van een merk denken. Hoe gebruik je kleur om ervoor te zorgen dat merkidentiteit en positionering elkaar steunen?

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Merkstrategie  |  Positionering

10 Verrassende Alternatieven voor een Functionele Positionering in B2B

Artikel vol met voorbeelden van industriële en andere B2B bedrijven die zich succesvol weten te positioneren met verrassend andere concepten.

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Positionering

Positionering zakelijke dienstverlening: 7 essentiele tools

Zakelijk dienstverleners vechten allemaal binnen hetzelfde kader om een unieke plek. Hoe stap je daaruit en creëer je echt onderscheidend vermogen?

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Positionering

Social media gebruik in Nederland: een dooie boel?

Aan de hand van twee grote Nederlandse onderzoeken bespreken we het social media gebruik in Nederland en wat dit (zakelijk) voor jou betekent.

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Social Media

Positionering kiezen: is er een ideale positionering voor jouw merk?

Hoe maakbaar is een positionering? Veel merken denken aan de positionering als masker, maar hoe toekomstbestendig en oprecht is dat?

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Positionering

SEO voor gevorderden: naaf en spaak content marketing strategie

Vind je het steeds moeilijker om het verschil te maken bij jouw SEO inspanningen? De naaf en spaak strategie is het antwoord waar je naar zoekt

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Content Marketing

In 9 stappen jouw positionering implementeren

De implementatie bepaalt het succes van jouw nieuwe positionering en verdient daarom alle aandacht. Deze stappen zijn essentieel.

Lees blog

Auteur:  Ties   Onderwerpen:  Positionering