Positioneren Blog's, pagina: 5

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

Positioneringsmodellen: welk positioneringsmodel gebruik je?

Lees meer

Positioneringsonderzoek: in 5 stappen de concurrentie in kaart

Lees meer

Marketing outsourcing, de voors en tegens

Lees meer

7 redenen waarom jouw positionering belangrijker is dan ooit

Lees meer

Positionering KPN, juiste koers of wassen neus?

Lees meer

Wat elke advocaat kan leren van de positionering van Coolblue

Lees meer

Positionering Red Bull: de 5 belangrijkste lessen

Lees meer

Positionering DSM mist X-factor, splitsing onafwendbaar?

Lees meer

Deze verkopers zijn binnen 5 jaar overbodig!

Lees meer

Merkelijkheid Matrix: Positionering van merken en organisaties

Lees meer

Positionering ziekenhuizen: ’t belang van positioneren in de zorg

Lees meer

Totaal niet onderscheidend, 5 klassieke fouten in positioneren

Lees meer