Positioneren

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

China bestormt met 150 nieuwe merken de Europese automarkt – Podcast EP4

Lees meer

Positionering Red Bull: blijft hun unieke strategie overeind? – Podcast EP3

Lees meer

Positionering Zeeman: een potentiĆ«le wereldspeler – Podcast E2

Lees meer

Positionering Shell doorgelicht in 1e podcast – Don’t be a Penguin

Lees meer

Merkstrategie bij overname: tweede merk aanhouden of snel integreren?

Lees meer

Prijs & positionering: het verschil tussen prijs en waarde

Lees meer

Kernwaarden Facebook (Meta) bouwstenen strategie en positionering

Lees meer

Positionering Gamma: succesvolle positionering of top of mind door kenmerkende campagnes?

Lees meer

Positionering Netflix: marktleider in een snelle, onstuimige markt

Lees meer

Een praktische kijk op merk hiƫrarchie strategie en merkarchitectuur

Lees meer

Merkstrategie in de praktijk: voorbeelden en praktische modellen

Lees meer

Merk archetype Ally: samen staan we sterk

Lees meer