Laatste nieuwsMaxim Laan in dienst bij MerkelijkheidLees meer

Ebook Positioneren: word een positionering expert

e-book positioneren

Dit jaar ging jouw merk eindelijk afstand nemen van de concurrentie. Jullie onderscheidend vermogen is zรณ sterk dat het niet eens echte concurrentie is. Maar waarom is het dan toch niet gelukt?

Waarom kom je er dan in klantgesprekken achter dat zij het verschil tussen jullie merk en de concurrentie helemaal niet zo duidelijk zien? Hebben jullie iets verkeerd gedaan?

Nee, waarschijnlijk hebben jullie alles goed gedaan. Alleen een onderscheidende positionering ontbreekt.

Alleen marketing met een stevig fundament – een positionering – zorgt voor blijvend onderscheidend vermogen in een concurrerende markt. Met een positionering weet je welke marketingmiddelen, boodschap en natuurlijk strategie het best passen bij jouw merk. Daarmee kan je werkelijk afstand nemen van de concurrentie.

E-book Positioneren

Voor zowel beginners als gevorderde positioneerders stelden wij een E-book Positioneren samen. In รฉรฉn overzichtelijk document maak je je de basis van het positioneren eigen en kan je met jouw eigen positionering aan de slag.

Neem contact op

    Introductie Positioneren

    In het E-Book bespreken we de volgende onderwerpen:

    • Positionering, hoe werkt dat eigenlijk?
    • Positioneren in de markt
    • Positioneringsmodellen
    • Vier soorten positioneringen
    • Checklist ijzersterke positionering
    • Positioneringsonderzoek: in 5 stappen de concurrentie in kaart
    • 5 klassieke fouten in positioneren

    Daarnaast publiceren wij regelmatig nieuwe artikelen, case studies en whitepapers op ons blog over positioneren.

    Vragen? Bekijk alle veel gestelde vragen.
    Alle vragen
    Deel dit artikel
    ๐Ÿ‘‹ Vacature: Junior Marketeer ๐Ÿ‘‹ Vacature: Junior Marketeer

    Wil jij als Junior Marketeer bij ons het vak leren? Van jouw ervaren collega’s leer je alles over online marketing voor B2B.

    Bekijk de vacature