Positioneren Blog's, pagina: 3

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

Gastvrijheid en de positionering van jouw bedrijf

Lees meer

Omgekeerde positionering en waardepropositie ideaal voor jouw bedrijf?

Lees meer

10 Verrassende Alternatieven voor een Functionele Positionering in B2B

Lees meer

Positionering zakelijke dienstverlening: 7 essentiele tools

Lees meer

Positionering kiezen: is er een ideale positionering voor jouw merk?

Lees meer

In 9 stappen jouw positionering implementeren

Lees meer

Plan van aanpak positionering; uitwerking in 10 stappen

Lees meer

Pinguïns van Café Royal: luie marketeers stelen positionering Nespresso

Lees meer

Onderdelen positionering, waaruit bestaat een positionering?

Lees meer

Klantreis als basis voor communicatie en verkooptraject

Lees meer

4 Soorten positionering, van SAP en IBM tot AirBnB

Lees meer

4 aspecten van een ijzersterke positionering

Lees meer