FAQ
Onze antwoorden op veelgestelde vragen over positioneren, online marketing, merkidentiteit en andere marketing onderwerpen.
LinkedIn advertentie formaat
Welke LinkedIn Advertentie formaten moet je kennen voordat je begint met het maken van je nieuwe LinkedIn Advertising campagne?
Lees meerWat zijn archetypen?
Wat zijn archetypen is een veelgehoorde vraag die vaak de eerste stap is in een zoektocht. Wij helpen je op weg!
Lees meerMerk archetype Everyman: waarom gebruiken jullie die niet?
In alle boeken wordt het merk archetype Everyman genoemd, maar op jullie pagina niet. Waarom gebruiken jullie de Ally?
Lees meerWat zijn de 12 archetypes van Jung?
De 12 archetypes van Jung zijn ontwikkeld om merken te helpen hun verhaal en identiteit te definiëren. We zetten ze op een rij.
Lees meerLead Generatie betekenis: wat is Lead Generatie?
Een helder en concreet antwoord op deze belangrijke vraag: wat is lead generatie en waar gebruik je het eigenlijk voor?
Lees meerHoe bepaal ik de assen van mijn positioneringsmatrix?
Een kort maar krachtig antwoord op deze praktische vraag waardoor jij zelf in staat bent de assen van jouw eigen matrix te bepalen.
Lees meerHoe bepaal je de positionering van een bedrijf?
Onderzoek de marketing uitingen en het gedrag, ook van concurrenten, en organiseer alle informatie eenduidig voordat je conclusies trekt.
Lees meerWaarom is een positionering belangrijk?
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing en maakt merken in B2B en B2C succesvoller.
Lees meerWat is Domein Autoriteit?
Domein Autoriteit of Domain trust is een algoritme dat voorspelt hoe waardevol jouw website is in zoekresultaten.
Lees meerWat is anchor tekst?
Anchor tekst is de klikbare tekst van je (hyper)link, vaak is de anchor tekst onderstreept of gekleurd, zoals in ons voorbeeld.
Lees meerWat is een backlink?
Een backlink is een link van een andere website naar jouw website, bijvoorbeeld in een blog of andere webpagina.
Lees meerWat is linkbuilding?
Link building is actief links verzamelen van andere websites naar jouw website, met het doel om beter gevonden te worden in Google.
Lees meer