Succesverhalen
gericht op jouw groei

Onze passie voor online marketing, content en positioneren blijkt als het goed is uit onze podcast, blogs, nieuwsbrief en social media. Laat ons weten waar jij nog benieuwd naar bent!

*Merkelijkheid

Een middag vol inspiratie bij de fameuze Wisseloord Studios

Bij Merkelijkheid geloven we dat je pas echt impactvolle marketing maakt als je je verdiept in de wereld van je opdrachtgever. Begrijpen wat hen beweegt, wat hen onderscheidt en waar hun creativiteit vandaan komt. Daarom bezoeken we regelmatig klanten of partners met wie we samenwerken. Op donderdag 5 juli was het de beurt aan een […]

Lees meer

*Vacatures

Vacature: Marketeer met 1-5 jaar werkervaring

Bruto € 2.600 tot € 3.600 afhankelijk van jouw werk- en levenservaring (obv 40 uur per week) HBO/WO werk- en/of denkniveau Hybride werken is in het begin niet wenselijk In deze functie kom jij in aanraking met alle aspecten van B2B marketing. Je leert van ervaren collega’s alles over B2B marketing, je leert omgaan met […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

LinkedIn Sales Navigator: Maximaliseer je B2B-marketing en leadgeneratie

De juiste mensen en bedrijven bereiken is een uitdaging in B2B-marketing. Hoe zorg je ervoor dat je niet eindeloos zoekt, maar direct in contact komt met de juiste beslissers? LinkedIn Sales Navigator helpt je om gerichter leads te genereren, sterke relaties op te bouwen en op het juiste moment actie te ondernemen. Met geavanceerde zoekfilters, […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

Waarom LinkedIn marketing uitbesteden een goed idee is

Waarom zou jij je LinkedIn marketing uitbesteden? Een bureau kost geld en je weet toch zeker zelf wel wie jouw doelgroep is? Toch kiezen veel succesvolle B2B bedrijven voor het uitbesteden van LinkedIn adverteren. In dit artikel leggen we uit voor welke bedrijven dit een slimme keuze is en waar je op moet letten bij […]

Lees meer

*Lead generatie

LinkedIn Lead generatie: snel meer leads binnenhalen

Wil jij meer leads binnenhalen met LinkedIn lead generatie? LinkedIn lead ads en de andere tools van het grootste zakelijke netwerk zijn enorm efficiënt. Met bijvoorbeeld Sales Navigator bepaal jij haarscherp jouw doelgroep en ontwikkel je de content die ze verder in de klantreis brengt. In dit artikel bespreken we alle aspecten van het binnenhalen […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

LinkedIn-doelgroep samenstellen: Sterke leads en resultaten

Wil je meer resultaat uit je LinkedIn-campagnes halen? Het geheim ligt in het samenstellen van de juiste doelgroep. Wanneer je precies weet wie je wilt bereiken, creëer je campagnes die beter presteren, hoogwaardige leads opleveren, je conversies verhogen en je marketingbudget optimaal benutten. Maar hoe zorg je ervoor dat je precies de juiste mensen aanspreekt? […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

LinkedIn Remarketing: Hoe werkt het?

In de wereld van B2B-marketing kan het lastig zijn om op te vallen en de juiste klanten te bereiken. Maar stel je voor dat je je concurrenten al een stap voor kunt zijn? Met LinkedIn remarketing kun je geïnteresseerde bezoekers opnieuw aanspreken en hen weer in contact brengen met jouw merk. Deze strategie helpt je […]

Lees meer

Lunch webinar: LinkedIn Advertising Benchmark

Donderdag 14 november om 12:00, tijd voor ons lunch webinar! In 30 minuten delen we inzichten uit onze LinkedIn Benchmark en bespreken we belangrijke metrics, praktische tips en laten zien hoe je je campagnes kunt optimaliseren voor betere resultaten. Of je nu nieuw bent met LinkedIn-advertenties of je strategie wilt verbeteren, er is voor iedereen […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

LinkedIn video advertising: the power of visuals in B2B marketing

Is your company already using video ads on LinkedIn? Video has more stopping power than photos or text and can convey complex messages in a short amount of time. Videos are incredibly powerful, providing a unique opportunity to share your message effectively on LinkedIn. You can further boost this with advertisements. But why is video […]

Lees meer

*LinkedIn Adverteren

LinkedIn video adverteren: de kracht van beeld in B2B marketing

Maakt jouw bedrijf al gebruik van videoadvertenties op LinkedIn? Video heeft namelijk meer stopping power dan foto’s of tekst en kan een complexe boodschap in korte tijd overbrengen. Video’s zijn dus bijzonder krachtig, een unieke kans om jouw boodschap op een effectieve manier te delen via LinkedIn. En dat kan je natuurlijk verder stimuleren met […]

Lees meer