Positioneren , pagina: 7

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

De bouwstenen van Heineken’s succesvolle positionering

Lees meer

Positionering nieuwe consoles Sony en Microsoft te hebberig?

Lees meer

De positionering van Centraal Beheer

Lees meer

Hoe een onduidelijke positionering The Society Shop in de weg zit

Lees meer

Is er nog verschil tussen ambacht en industrie?

Lees meer

Onderscheidend positioneren in 7 stappen

Lees meer

De betekenis en definitie van positionering

Lees meer

Verval positionering Apple inzichtelijk in positioneringsmatrix

Lees meer

Positionering James Bond, zelfs hij moet er hard aan werken

Lees meer

Waarom een strategisch verhaal veel meer waard is dan een missie en visie

Lees meer

De onzekere toekomst van de vakbeurs en wat dit voor u betekent

Lees meer

Not a Penguin? De positionering van het Katnapolsky

Lees meer