Podcast

De waarheid achter de Efteling: sprookje of nachtmerrie?!

De waarheid achter de Efteling: sprookje of nachtmerrie?!
De Efteling is de trots van Nederland als het gaat om pretparken. Het is zelfs een van de grootste pretparken van Europa als het gaat om bezoekersaantallen. Maar wist je dat de Efteling, net als vele andere parken, allerlei methodes gebruikt om jou te misleiden? In deze aflevering hoor je alles over de manieren waarop pretparken jou laten betalen om te wachten en iedere keer weer terug te laten komen. Van plan om naar de Efteling te gaan? Luister eerst even deze podcast, zodat je in ieder geval weet waarvoor je gaat….

Luister deze podcast op:

Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met een analyse van een bijzonder merk of markt. Chiquita, Odido, Lidl en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts:

Bekijk andere podcasts

Don’t be a Penguin

Don’t be a Penguin is een productie van Merkelijkheid. Een B2B marketing bureau dat deze podcast gebruikt om te praten over alledaagse merken en hier de lessen uit haalt die jij ook in de praktijk kan toepassen. Je lacht, leert nieuwe feitjes en krijgt inzichten in hoe het succes van deze merken tot stand kwam.

Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!

Moet het korter maar ook leuk?
TIKTOK: https://www.tiktok.com/@merkelijkheid
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/merkelijkheid/?hl=en