Content

Content gebruik je om te overtuigen. Een goede advertentietekst, knappe video of boeiend artikel is onmisbaar in de marketingmix van elk bedrijf. Het geeft kleur aan jouw merk en is wat leads over de drempel trekt. We produceren deze content effectief door jouw vakkennis te combineren met onze ervaring en creativiteit.

Onze expertise in het creëren
van content

*Tekst

Met de juiste toon en overtuigingskracht verandert een sterke tekst een simpel bezoekje in de eerste stap richting een klantrelatie.

*Video

Van korte video’s meer gericht op jongeren tot bedrijfsreportages en klantinterviews.

*Design

Design is de basis van de identiteit van jouw merk, het eerste wat (potentiële) klanten zien.

*Fotografie

Mensen doen zaken met mensen, en fotografie geeft het noodzakelijke gezicht aan jouw merk.

Frans Morskate

CEO Donghua International
"De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking."

Wat ons uniek maakt en hoe onze aanpak B2B-marketeers daadwerkelijk vooruit helpt

Ons eigen operating system met een doelgerichte aanpak die tijdverspilling elimineert.

Wij werken voor en met ondernemers (DGA’s) en hun management.

Merkelijkheid houdt zich sinds 2010 bezig met het positioneren van nieuwe en bestaande merken.

Uniek in de wereld van bureaus omdat we niet alleen positioneringen ontwikkelen, maar ze ook helpen laden.

Tal Gonen

Tal Gonen

Strateeg

Ik ben medeoprichter van Merkelijkheid en werk op het snijvlak van marketing, sales en organisatieontwikkeling. Mijn kracht ligt in het verbinden van mensen en disciplines — vooral in B2B-omgevingen waar marketing en sales elkaar nodig hebben om écht resultaat te boeken. Als ondernemer spar ik graag over ambities, groeiplannen en hoe marketing daarin een versneller kan zijn. En als het even kan, doe ik dat vanaf het water, achter het fornuis of ergens op een green.