Hoog in Google staan, een kosteneffectieve LinkedIn campagne en emailmarketing zijn allemaal manieren om jouw doelgroep te bereiken. En er zijn nog veel meer mogelijkheden. Maar welke past het best bij jullie? Gebruik onze kennis en ervaring, wij helpen jullie met deze keuze en het inrichten van succesvolle online marketing campagnes.
Je mag natuurlijk ook meerdere opties aanvinken
Online marketing is belangrijker dan ooit. De customer journey vindt in toenemende mate online plaats, zelfs in de meest conservatieve markten. Met een uitgekiende online marketing strategie en door het toepassen van best practices zorg jij voor resultaat: meer website bezoekers, conversies en leads.
Doormiddel van SEO-optimalisatie zorgen wij dat jouw website hoger scoort in de Google zoekresultaten; zoekwoordenonderzoek, technische optimalisatie, linkbuilding en monitoring.
Lees meerVerhoog de zichtbaarheid van jouw merk en genereer waardevolle leads door middel van zoekmachine advertenties. Onze kennis en bewezen strategieën zorgen voor resultaat.
Lees meerWaardevolle en relevante content gebruiken om nieuwe klanten aan te trekken of bestaande klanten te behouden is de kern van content marketing. Een grote kans voor B2B bedrijven.
Lees meerGebruik social media om regelmatig op te vallen en blijf continu in gesprek met jouw doelgroep. Merkelijkheid neemt alle werkzaamheden uit handen.
Lees meerSocial media advertising is een van de meest kostenefficiënte manieren om jouw doelgroep te bereiken en converteren. En wij weten precies hoe.
Lees meerWij zorgen voor resultaat met op maat gemaakte e-mail marketingcampagnes en marketing automation.
Lees meerOnze rapportages en dashboards zorgen ervoor dat jij altijd weet hoe jouw online marketing ervoor staat. Resultaten en KPI’s waar we als team op sturen en elkaar op afrekenen.
Lees meerOnze bewezen aanpak zorgt voor meetbaar resultaat: kwalitatieve leads uit jouw doelgroep. Ideaal voor het uitbreiden van je marktaandeel of het betreden van een nieuwe markt.
Lees meerWij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.
Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.
Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
Ik vertel je graag meer over onze online marketing aanpak en laat je dan graag gelijk voorbeelden zien van de resultaten die wij voor vergelijkbare bedrijven en merken hebben behaald. Je krijgt dan een goed idee van onze kundigheid en werkwijze.