FAQ
Onze antwoorden op veelgestelde vragen over positioneren, online marketing, merkidentiteit en andere marketing onderwerpen.
Lead Generatie betekenis: wat is Lead Generatie?
Een helder en concreet antwoord op deze belangrijke vraag: wat is lead generatie en waar gebruik je het eigenlijk voor?
Lees meerHoe bepaal ik de assen van mijn positioneringsmatrix?
Een kort maar krachtig antwoord op deze praktische vraag waardoor jij zelf in staat bent de assen van jouw eigen matrix te bepalen.
Lees meerHoe bepaal je de positionering van een bedrijf?
Onderzoek de marketing uitingen en het gedrag, ook van concurrenten, en organiseer alle informatie eenduidig voordat je conclusies trekt.
Lees meerWaarom is een positionering belangrijk?
Een onderscheidende positionering is het fundament van succesvolle marketing en maakt merken in B2B en B2C succesvoller.
Lees meerWat is Domein Autoriteit?
Domein Autoriteit of Domain trust is een algoritme dat voorspelt hoe waardevol jouw website is in zoekresultaten.
Lees meerWat is anchor tekst?
Anchor tekst is de klikbare tekst van je (hyper)link, vaak is de anchor tekst onderstreept of gekleurd, zoals in ons voorbeeld.
Lees meerWat is een backlink?
Een backlink is een link van een andere website naar jouw website, bijvoorbeeld in een blog of andere webpagina.
Lees meerWat is linkbuilding?
Link building is actief links verzamelen van andere websites naar jouw website, met het doel om beter gevonden te worden in Google.
Lees meerWat zijn longtail zoekwoorden?
Longtail zoekwoorden zijn langere zoektermen van meerdere woorden, waarop het zoekvolume relatief laag en de zoekintentie heel duidelijk is.
Lees meerWat is een zoekwoorden onderzoek?
Zoekwoordenonderzoek is het onderzoek waarmee je achterhaalt welke zoekwoorden jouw doelgroep gebruikt en relevant zijn voor jouw website.
Lees meerWat is een zoekwoord?
Met zoekwoorden bedoelen we letterlijk de woorden die in zoekmachines gebruikt worden om naar informatie te zoeken.
Lees meerWat is een contentstrategie?
Contentstrategie is de rode draad in jouw content marketing en bestaat uit vier elementen: content, doel, doelgroep en distributie.
Lees meer