FAQ , pagina: 2
Onze antwoorden op veelgestelde vragen over positioneren, online marketing, merkidentiteit en andere marketing onderwerpen.
Wat is een contentstrategie?
Contentstrategie is de rode draad in jouw content marketing en bestaat uit vier elementen: content, doel, doelgroep en distributie.
Lees meerWat is content marketing?
Content marketing is een strategische aanpak gericht op het maken en verspreiden van waardevolle en relevante content voor jouw doelgroep.
Lees meerWat zijn H1 en H2 koppen?
H1 is de titel van je pagina. Met H2 geef je hoofdstukken aan en soms gebruik je zelfs H3 om subkoppen aan.
Lees meerWat is een meta omschrijving?
Je meta omschrijving is een korte omschrijving van de webpagina, die bezoekers vertelt wat ze van de pagina kunnen verwachten.
Lees meerWat zijn doodlopende links?
Doodlopende links zijn verwijzingen naar pagina’s die niet bestaan. Dit noemen we een 404 melding, zoals “oops deze pagina is niet gevonden!”
Lees meerWat zijn interne links?
Interne links zijn links op je eigen website naar de verschillende pagina’s. Deze interne links helpen de zoekmachine crawler om de structuur van jouw website te begrijpen en meer pagina’s te indexeren....
Lees meerWat is een zoekmachine crawler?
Een zoekmachine crawler is de robot van zoekmachines die websites leest door links te volgen en deze indexeert in zoekmachines.
Lees meerHoe werkt een zoekmachine?
We leggen uit hoe het alggoritme van een zoekmachine zoals Google werkt. Google’s algoritme doet 3 dingen: crawlen, indexeren en ranken.
Lees meerWat betekent SEO?
SEO staat voor Search Engine Optimization. SEO is het optimaliseren van jouw website zodat deze optimaal geïndexeerd kan worden door Google.
Lees meerWat is online marketing?
Online marketing is het gebruik van online middelen kanalen voor het promoten en verkopen van een merk, product of dienst op het internet.
Lees meerWat is het verschil tussen propositie en positionering?
De propositie moet een verkoop realiseren waar de positionering het merk zo duidelijk mogelijk moet onderscheiden van de concurrentie.
Lees meerWat is een positionering?
Definitie van positionering en uitleg over de interne en externe positionering op het gebied van marketing en communicatie.
Lees meer