Luister deze podcast op:
Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met als belangrijkste segment een kijk naar een bijzonder merk of markt. Zeeman, Shell, Nike en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts.
Bekijk andere podcastsTies bevraagt Bob en Tal over hun ‘skincare’ routine, omdat hij een wel heel bijzondere nieuwkomer in de branche heeft gevonden. Deze uitdager durft tegen het establishment aan te schoppen door te zeggen waar het op staat en te verrassen met interessante prijzen. Wat kunnen we leren van dit merk?
Omdat we willen duiden hoe je het beste een persoonlijk merk bouwt, ontleden we drie grote influencers uit onze tijd: Andrew Tate, Esther Perel en Elon Musk. We bespreken uit welke componenten hun persoonlijke merk bestaat, wat we van hun strategie kunnen leren, maar ook waar ze zelf de fout in gaan. Wat moet je doen als nieuwe influencer om volgers op te bouwen en een duurzaam merk van jezelf te maken? We spreken TikTokker Thibo Brockbernd over zijn visie op het positioneren en bekijken de tools die grootheden gebruiken om volgers voor zich te winnen.
Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!
Moet het korter maar wel ook leuk? TIKTOK: https://www.tiktok.com/@merkelijkheid INSTAGRAM: https://www.instagram.com/merkelijkheid/?hl=en