Luister en/of kijk deze podcast op:
Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met als belangrijkste segment een kijk naar een bijzonder merk of markt. Zeeman, Shell, Nike en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts.
Bekijk andere podcastsTies heeft chips meegenomen die geen chips zijn! Een iconisch merk met een interessant verhaal.
De NS (Nederlandse Spoorwegen) hebben een monopolie op treinreizen in Nederland, maar kunnen er maar niet voor zorgen dat treinreizen voor Nederlanders succesvol en prettig verloopt. Wij zagen dit bedrijf, dat voor 100% in handen is van de Nederlandse overheid, door met een decoupeerzaag en kijken naar haar geschiedenis, bestuur, toekomstvisie (of het ontbreken daarvan) en nog veel meer. En oh ja: Bob belt met de klantenservice van NS en stuit op iets opmerkelijks! Is de Positionering van de Nederlandse Spoorwegen nog te redden?
Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!