Wat is het resultaat van jouw online marketing?

Rapportage en Dashboards

Altijd inzicht in jouw online marketing resultaten en in duidelijke taal horen of het de goede kant op gaat en waar de mooiste kansen liggen.

Wat is jouw doel?

Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Dashboard wordt specifiek voor jou ontwikkeld

Maatwerk

Elke databron kan in het dashboard worden toegepast

Alle online marketing kanalen

Geen ellenlange rapportages, maar één kort, duidelijk verhaal over jouw resultaten

Kort maar krachtig

Geen overbodige data zorgt voor een helder beeld, ongeacht kennisniveau

Overzichtelijk
emma

Waarom Rapportages en Dashboards?

Je maakt betere beslissingen met heldere, up-to-date data. Een praktisch dashboard en duidelijke rapportages maken het voor jou ook nog eens makkelijker om binnen jouw organisatie te rapporteren. En omdat onze dashboards er ook nog eens gelikt uitzien grijpen ze de aandacht zodat je ze centraal kan stellen in besluitvorming. Keer op keer zien we in de praktijk dat een goede rapportage en dashboard leiden tot een beter online marketing resultaat.

vergadering

Onze aanpak

Nadat het is opgebouwd staat de ontwikkeling van het dashboard niet stil. Naar aanleiding van vragen en ontwikkelingen wordt het naar jullie wens aangepast. Hetzelfde geldt voor de rapportages. In de loop van onze samenwerking stemmen we Dashboards en Rapportages helemaal af op jullie voorkeuren en wensen.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Een zeer fijne samenwerking.

Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.

Tom Sanders Dumaco
Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling

Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.

Wouter Stokman Stokman BV
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum.

Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.

Jobke van den Berg Stichting eX:plain
De samenwerking verliep uitstekend.

Merkelijkheid heeft voor ons jaarverslag zowel de tekstredactie als de lay-out voor haar rekening genomen. De samenwerking verliep uitstekend. Ze houden zich aan afspraken en zijn flexibel waar nodig. Het eindproduct ziet er gelikt uit!

Frank Broekhuis Royal Ahrend
Jullie tillen het naar een ander niveau.

Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.

Jan Snellen Sportcentrum VU
Met Merkelijkheid als onze buitenboordmotor maken we een mooie groei door

Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.

Dennis Wijnants Metel
Snel schakelen, meedenken en professioneel

Snel schakelen, meedenken en professioneel; dat zijn de 3 woorden die bij mij opkomen als ik aan onze samenwerking denk. Door de projectmatige aanpak in combinatie met een flexibele instelling heeft Merkelijkheid de Soleo website verder gebracht dan vooraf verwacht. Ik kijk uit naar verdere in- en aanvulling met verschillende vormen van content.

Sandra Hulsenboom Soleo Groep
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk.

Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!

Martijn Poldervaart KEI Kung Fu

Rapportage en Dashboards

Databox

We gebruiken leidende dashboardsoftware als basis voor jouw maatwerk dashboard. Knappe visualisaties en real-time geupdate data zijn altijd indrukwekkend.

Maatwerk integraties

Unieke data of bronnen gebruiken? Geen probleem, we cre?ren met plezier een maatwerk integratie zodat alle voor jou relevante data inzichtelijk is.

Multi-platform

Dashboards en rapportages zijn volledig toegankelijk via elk platform of device. En het ziet er overal goed uit!

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?