Laatste nieuwsMerkstrategie bij overname: tweede merk aanhouden of snel integreren?Lees meer

Maxim Laan in dienst bij Merkelijkheid

Medio juli 2022 is Maxim Laan in de functie van Junior Online Marketeer, gestart bij Merkelijkheid. Hij gaat zich voorlopig vooral bezig houden – onder goede begeleiding van zijn collega’s – met het opzetten, beheren en optimaliseren van Google AdWords campagnes. Inmiddels heeft hij alle certificeringen behaald en is hij bedreven in het uitvoeren van zoekwoorden-onderzoeken en het opbouwen van campagnes. Maxim zit in de afrondende fase van zijn MBO opleiding (niveau 4 marketing & communicatie). Een aantal vakken gaat hij dit jaar nog afronden, binnen Merkelijkheid krijgt hij daarvoor alle ruimte.

“Ik ben ontzettend blij dat ik bij Merkelijkheid aan de slag ben gegaan, het is mijn eerste echte baan en het bevalt mij goed. Dat ik de tijd krijg om de laatste vakken af te ronden en mijn diploma te halen terwijl ik ook de vaste structuur ondervindt, is heel fijn. Ik heb in de afgelopen periode niet alleen inhoudelijk mooie stappen gezet, maar ben ook echt een onderdeel van het team geworden. Ook zijn mijn tafelvoetbalskills sterk verbeterd en vind ik langzamerhand wat meer aansluiting met de absolute top(spelers) binnen Merkelijkheid!”

Wij heten Maxim van harte welkom bij Merkelijkheid en wensen hem heel veel werkplezier en een mooie ontwikkeling.

Vragen? Bekijk alle veel gestelde vragen.
Alle vragen
Deel dit artikel
👋 junior content marketeer? 👋 junior content marketeer?

We zijn op zoek naar jou!

Lees verder