Dashboarding
Design & DTP
Fotografie
Interview & Tekst
Positionering
SEA
SEO
Videocontent
Website

Hortus supplies

HSI (Hortus Supplies International) uit Aalsmeer is de internationale toeleverancier voor tuinbouwproducten. Zij hebben jarenlange ervaring en alle kennis in huis om klanten wereldwijd te helpen meer groei te realiseren. 

hortus

Van 2020 tot 2022 was Merkelijkheid de marketing buitenboordmotor van HSI.

Looptijd

Workshop positioneren, Website, Huisstijl, Video, Fotografie, Tekstproductie, SEA-campagne, SEO-optimalisatie, Dashboarding.

Deliverables

Een indrukwekkende digitale transformatie van het merk HSI op basis van een sterk merk en aantoonbare groei in traffic en conversies.

Resultaat

De internationale toeleverancier uit Aalsmeer

HSI (Hortus Supplies International) uit Aalsmeer is de internationale toeleverancier voor tuinbouwproducten. Zij hebben jarenlange ervaring en alle kennis in huis om klanten wereldwijd te helpen meer groei te realiseren. Die groei leveren ze als one-stop-shop waar telers echt alles kunnen vinden om bloemen, planten of vruchten (beter) te laten groeien.

Hortus Supplies → de internationale toeleverancier voor tuinbouwproducten

Merkelijkheid is gevraagd dit mooie merk waar het ondernemerschap vanaf spat te ondersteunen. Onze samenwerking kenmerkt zich als een (h)echt partnership waarbij meetbaar resultaat centraal staat.

Vanuit een stevige positioneringsworkshop zijn we gaan bouwen aan meer merkwaarde en meer conversie. Een van de eerste en wellicht het belangrijkste gereedschap dat we mochten realiseren is de website. Binnen twee maanden werd het concept bedacht, ontworpen en de custom WordPress website gelanceerd. Snelheid (techniek) en het eenvoudig toevoegen van meerdere taalswitchen is belangrijk omdat zij ook in geografische markten actief zijn waar sprake kan zijn van tragere verbindingen. Overzicht en navigeerbaarheid binnen de website was een vereiste omdat Hortus beschikt over een breed assortiment, van biologisch afbreekbare tomatenclips tot aan watergekoelde LED armaturen. Aan elke voorwaarde is voldaan, bekijk hier de website 

Vanaf de lancering van de website zijn we op structurele manier aan het bouwen aan meer traffic en meer conversie. Vanuit een zoekwoordenonderzoek zijn een hele serie artikelen geschreven met de juiste zoektermen. Deze artikelen zijn geplaatst op de website en gedistribueerd. Via een custom dashboard worden de resultaten gemonitord, geanalyseerd en besproken. Daarnaast hebben we een prachtige bedrijfsfilm mogen realiseren:

Na

Voor

Deze collega's hebben meegewerkt aan dit project

Jens Diepenhorst

Jens Diepenhorst

Developer

Jurrian Bevelander

Jurrian Bevelander

Videograaf

Kirsten Houben

Kirsten Houben

Projectmanager

Tal Gonen

Tal Gonen

Strateeg

Sam Verloop

Sam Verloop

Designer

Vrijblijvend advies 

Welke aanpak past bij jouw bedrijf? Met concrete voorbeelden vertel ik je precies wat mogelijk is, en welke resultaten je gaat realiseren. In 30 minuten weet je precies wat we bieden.

Plan een gesprek