Holtrop Ravesloot
De positionering van Holtrop Ravesloot is 'a careful contrast'. Het zorgvuldige contrast dat zij aanbrengen bij elke benoeming van directeuren, bestuurders en commissarissen in zowel het bedrijfsleven als de publieke sector. Het staat voor de zorgvuldige aanpak maar ook voor hun kracht: Holtrop Ravesloot stelt de kandidaten voor die passen bij de uitdagingen waar de organisatie voor staat. Ook als dit kandidaten zijn uit meer onverwachte hoek.
Sinds 2019 is Merkelijkheid de marketing buitenboordmotor van Holtrop Ravesloot.
Looptijd
Positionering, Website, Fotografie, Tekstproductie, LinkedIn distributie.
Deliverables
Wij mochten het eerste executive search bureau van Nederland ook klaarstomen voor de toekomst met de sterke “A careful contrast in executive search” positionering.
Resultaat
Holtrop Ravesloot de eerste executive search organisatie van Nederland
De oprichtingsdatum is 60 jaar geleden. Sinds die oprichting is Holtrop Ravesloot betrokken bij de toekomstbestendige inrichting van zowel publieke als private ondernemingen. Dit doen zij door enerzijds de juiste kandidaten aan te dragen voor directie- en toezichthoudende functies en anderzijds als betrokken adviseur mee te denken en ondersteuning te bieden.
Holtrop Ravesloot → een zorgvuldig contrast in executive search
Het in de markt als zeer gedegen bekend staande Holtrop Ravesloot staat garant voor een goed search- en beoordelingsproces. Dat die kandidaat dan ook niet altijd de meest voor de hand liggende is, maakt ze trots. Holtrop Ravesloot gaat namelijk altijd op zoek naar een zorgvuldig contrast. Dat wil zeggen dat een kandidaat aansluiting en draagvlak vindt in uw bestaande cultuur en tegelijkertijd vernieuwend genoeg is om met verfrissende inzichten, vragen en vooral oplossingen te komen.
Dit “zorgvuldig contrast” wordt bereikt door “een zorgvuldig proces” waarin wij uw bondgenoot zijn van start tot aan afronding.
Deze positionering rondom dat “zorgvuldig contrast” hebben wij samen met Holtrop Ravesloot mogen ontwikkelen. In verschillende workshops zijn we met onze positioneringsmethodiek zowel het merk, de markt als de cultuur in kaart gaan brengen. Op basis van die key-findings hebben we vervolgens de creatieve vertaalslag gemaakt naar Holtrop Ravesloot’s corporate story.
Deze collega's hebben meegewerkt aan dit project
Ties Morskate
Merkstrateeg
Tal Gonen
Strateeg
Jens Diepenhorst
Developer
Kirsten Houben
Projectmanager
Maxim Laan
Marketeer