Eppel
Wij kregen wederom het vertrouwen van een van de beste trouwfotografen om alle liefde die je voelt als je zijn spectaculaire trouwfoto’s bekijkt, in een digitale omgeving te zetten die uniek in zijn soort te noemen is. In deze case vertellen we meer over de achtergrond en het resultaat.
Merkelijkheid is de marketing buitenboordmotor van Eppel sinds 2016.
Looptijd
Positionering, Website, Social media campagnes.
Deliverables
Een prijswinnende website en een groeiend aantal conversies in de vorm van aanvragen.
Resultaat
Thought leader op het gebied van trouwfotografie
Medio 2016 mochten we voor Ralf Czogallik al een website ontwikkelen. Ralf is de oprichter en eigenaar van Eppel Fotografie en de absolute specialist op het gebied van trouwreportages. Die expertise zie je niet alleen terug in de werkelijk prachtige foto’s maar ook in het feit dat vele professionele bruidsfotografen bij hem workshops volgen om hun skills te verbeteren.
Ralf fotografeert tot 25 bruiloften per jaar, dit om de kwaliteit te bieden die klanten van een professionele trouwfotograaf mogen verwachten. Met Ralf krijg je een prijswinnende trouwfotograaf – die meestal al ruim van tevoren is volgeboekt – en de mooiste reportages in binnen- en buitenland maakt. Voor ons natuurlijk een blijk van een mooi partnership dat wij ook weer zijn nieuwe website mochten realiseren.
“De investering in bruidsfotografie wordt de rest van je leven gewaardeerd. De kwaliteit van mijn fotografie is wat er overblijft wanneer de bruidstaart op is en de cadeaus zijn uitgepakt.” – Ralf
Ralf zijn portfolio staat vol met trouwfoto’s op de mooiste locaties voor Nederlandse bruiloften en bruiloften in Italië, Spanje, Frankrijk, Puerto Rico, Roemenië, Dubai, USA, Canada en de rest van de wereld. Dat elke bruiloft uniek is weet hij perfect in zijn foto’s te vangen.
Een website vol met prachtige momenten
Natuurlijk verdienen de prachtige foto’s het allerbeste platform voor weergave. Bij de ontwikkeling van het digital design en de techniek van de website is rekening gehouden met verschillende manieren van presentatie. De fotograaf moet over een heel pallet aan mogelijkheden beschikken om de beelden zo goed mogelijk tot hun recht te laten komen op de website. Dit zijn tenslotte dé visitekaartjes.
De website kenmerkt zich door uitgebreide content-weergavemogelijkheden, denk aan verschillende formaten, opbouw van “collages” maar ook verschillende scrollsnelheden (parralax scrollen). Tijdens het designproces was de uitdaging om dit alles in één omgeving te bieden zonder in te leveren op de kenmerkende structuur. Dit is uitstekend gelukt.
De website kent daarnaast een uniek custom ontwerp voor de presentatie van digitale trouwalbums. In de eerste plaats verandert de scrollrichting van verticaal naar horizontaal bij het bekijken van albums, maar ook de kleurstellling wordt semi-automatisch aangepast aan de kleurtonen van de reportage. Dit geeft elk online album een unieke eigen identiteit en de kleurstelling versterkt de beelden. Op die manier word je echt een album “ingezogen”.
Bekijk hier één van de albumsDeze collega's hebben meegewerkt aan dit project
Jens Diepenhorst
Developer
Kirsten Houben
Projectmanager
Maxim Laan
Marketeer
Sam Verloop
Designer
Rikkert Honing
Designer