Focus zorgt voor een efficiënte inzet van middelen
Onze 10+ jaar ervaring met verschillende marketing strategiën en tactieken helpt jou om concreet richting te kiezen voor je merk.
Wij doen wat werkt, zonder voorkeur voor middel of kanaal
Wij weten wat werkt voor anderen en passen dat bij jou toe
Onze experts hebben jarenlange ervaring met B2B bedrijven
Geen wollige kletspraat, we voeren ons advies ook uit
De best mogelijke marketing resultaten voor het beschikbare budget. Dat wil iedereen. Maar veel bedrijven doen elk jaar hetzelfde en weten niet goed waar de kansen liggen. Hoe kan je jouw marketing naar een hoger plan tillen, of het rendement verhogen? Samen stellen we een heldere marketing strategie op die richting geeft.
Wat staat er al vast en wat wil je precies bereiken? Daar begint het natuurlijk mee. We bespreken dat samen en het leidt tot een duidelijk projectplan met heldere mijlpalen. Wij werken het liefst nauw met onze opdrachtgevers samen, bijvoorbeeld in workshop. Zo zorgen we voor een gezamenlijk en gedragen resultaat.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.
Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.
Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
We hadden een website, die was niet meer van deze tijd. Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn. We willen jullie bedanken voor al het werk dat jullie pro-deo voor ons hebben gedaan, van de website tot de organisatie van de mooie bijeenkomst in het Stadhuis. Een mooiere bekroning op ons werk hadden we ons niet voor kunnen stellen.
Ieder merk en ieder bedrijf is natuurlijk anders. Toch krijgen we regelmatig vragen over terugkerende thema’s en onderwerpen. We delen deze hier om jou een goed idee te geven van de vraagstukken die wij vaker behandelen.
Een bekende strategie, maar hoe vind je synergie (en groei) op het gebied van marketing en merken?
Bijvoorbeeld voor bedrijven die een merk overgenomen hebben of een nieuw merk gaan beginnen.
Door veel bedrijven gebruikt om het sales apparaat te ontlasten of een nieuwe doelgroep aan te spreken, maar hoe pak je dit aan?
Een nieuwe doelgroep aanboren of de perceptie van een bestaande doelgroep veranderen.
Een unieke positionering is het fundament van succesvolle marketing, maar hoe kies je de juiste positionering voor jouw merk?
Is er een plan dat je wil bespreken of een uitdaging die moeilijk op te lossen is? Wij fungeren als sparringpartner.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?