Focus zorgt voor een efficiënte inzet van middelen
Onze 10+ jaar ervaring met verschillende marketing strategiën en tactieken helpt jou om concreet richting te kiezen voor je merk.
Wij doen wat werkt, zonder voorkeur voor middel of kanaal
Wij weten wat werkt voor anderen en passen dat bij jou toe
Onze experts hebben jarenlange ervaring met B2B bedrijven
Geen wollige kletspraat, we voeren ons advies ook uit
De best mogelijke marketing resultaten voor het beschikbare budget. Dat wil iedereen. Maar veel bedrijven doen elk jaar hetzelfde en weten niet goed waar de kansen liggen. Hoe kan je jouw marketing naar een hoger plan tillen, of het rendement verhogen? Samen stellen we een heldere marketing strategie op die richting geeft.
Wat staat er al vast en wat wil je precies bereiken? Daar begint het natuurlijk mee. We bespreken dat samen en het leidt tot een duidelijk projectplan met heldere mijlpalen. Wij werken het liefst nauw met onze opdrachtgevers samen, bijvoorbeeld in workshop. Zo zorgen we voor een gezamenlijk en gedragen resultaat.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.
Merkelijkheid heeft voor ons jaarverslag zowel de tekstredactie als de lay-out voor haar rekening genomen. De samenwerking verliep uitstekend. Ze houden zich aan afspraken en zijn flexibel waar nodig. Het eindproduct ziet er gelikt uit!
We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!
Ieder merk en ieder bedrijf is natuurlijk anders. Toch krijgen we regelmatig vragen over terugkerende thema’s en onderwerpen. We delen deze hier om jou een goed idee te geven van de vraagstukken die wij vaker behandelen.
Een bekende strategie, maar hoe vind je synergie (en groei) op het gebied van marketing en merken?
Bijvoorbeeld voor bedrijven die een merk overgenomen hebben of een nieuw merk gaan beginnen.
Door veel bedrijven gebruikt om het sales apparaat te ontlasten of een nieuwe doelgroep aan te spreken, maar hoe pak je dit aan?
Een nieuwe doelgroep aanboren of de perceptie van een bestaande doelgroep veranderen.
Een unieke positionering is het fundament van succesvolle marketing, maar hoe kies je de juiste positionering voor jouw merk?
Is er een plan dat je wil bespreken of een uitdaging die moeilijk op te lossen is? Wij fungeren als sparringpartner.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?