Een duidelijk, concreet antwoord krijgen

Advies

Gebruik onze 10+ jaar B2B ervaring als hefboom om jouw marketing uitdaging op te lossen.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Onze experts hebben jarenlange ervaring met B2B bedrijven

10+ jaar ervaring

Altijd een specialist die past bij jouw vraagstuk

Multi-disciplinair

Wij geven duidelijke en vooral concrete antwoorden

Oplossingsgericht

Ons advies is gestoeld op data en marktkennis

Benchmark / data
emma

Waarom advies?

Als je voor een nieuwe uitdaging staat, of door de bomen het bos niet meer ziet, is het prettig als je met een expert kan sparren. Wij hebben het waarschijnlijk al eerder gezien of hebben ervaring met bedrijven zoals dat van jou. Door het advies van onze specialisten ontdek jij nieuwe oplossingen of neem je de juiste beslissing voor jouw merk.

tal en esther

Onze aanpak

Na een korte kennismaking word je gekoppeld aan de juiste specialist(en). Samen bespreken jullie het vraagstuk en verkennen we de richtingen. Wat volgt ligt natuurlijk aan jouw vraag, maar wij zijn praktisch ingesteld en zorgen er dus graag voor dat jij snel verder kan. In onze aanpak staat dan ook één ding centraal: jou van het inzicht/de kennis voorzien die jij nodig hebt.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Een zeer fijne samenwerking.

Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.

Tom Sanders Dumaco
Mede door Merkelijkheid gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren

Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.

Thom van Oss Apex Dynamics
Voelt als een echt partnership.

Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.

Johan de Meij Noord-Holland Inbouw
Snel schakelen, meedenken en professioneel

Snel schakelen, meedenken en professioneel; dat zijn de 3 woorden die bij mij opkomen als ik aan onze samenwerking denk. Door de projectmatige aanpak in combinatie met een flexibele instelling heeft Merkelijkheid de Soleo website verder gebracht dan vooraf verwacht. Ik kijk uit naar verdere in- en aanvulling met verschillende vormen van content.

Sandra Hulsenboom Soleo Groep
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum.

Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.

Jobke van den Berg Stichting eX:plain
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
Thanks to Merkelijkheid for the hard work.

Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.

Malik Berrabah Wisseloord Studios & Academy
De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief

We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!

Anne Jan Stuij Gispen

Veelvoorkomende onderwerpen

Ieder merk en ieder bedrijf is natuurlijk anders. Toch krijgen we regelmatig vragen over terugkerende thema’s en onderwerpen. We delen deze hier om jou een goed idee te geven van de vraagstukken die wij vaker behandelen.

Merk architectuur

Bijvoorbeeld voor bedrijven die een merk gekocht hebben of een nieuw bedrijf willen starten.

Lead generatie

Door veel bedrijven gebruikt om het sales apparaat te ontlasten of een nieuwe doelgroep aan te spreken.

Prestaties

Meten is weten, zeggen “ze”. Maar hoe kan je de impact van jouw marketing op een aantrekkelijke manier inzichtelijk maken?

Positionering

Een unieke positionering is het fundament van succesvolle marketing, maar hoe kies je de juiste positionering voor jouw merk?

Buy-and-build

Een bekende strategie, maar hoe vind je synergie (en groei) in het domein marketing en merken?

Sparringpartner

Is er een plan dat je wil bespreken of een uitdaging die moeilijk op te lossen is? Wij fungeren als sparringpartner.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?