Een duidelijk, concreet antwoord krijgen

Advies

Gebruik onze 10+ jaar B2B ervaring als hefboom om jouw marketing uitdaging op te lossen.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Onze experts hebben jarenlange ervaring met B2B bedrijven

10+ jaar ervaring

Altijd een specialist die past bij jouw vraagstuk

Multi-disciplinair

Wij geven duidelijke en vooral concrete antwoorden

Oplossingsgericht

Ons advies is gestoeld op data en marktkennis

Benchmark / data
emma

Waarom advies?

Als je voor een nieuwe uitdaging staat, of door de bomen het bos niet meer ziet, is het prettig als je met een expert kan sparren. Wij hebben het waarschijnlijk al eerder gezien of hebben ervaring met bedrijven zoals dat van jou. Door het advies van onze specialisten ontdek jij nieuwe oplossingen of neem je de juiste beslissing voor jouw merk.

tal en esther

Onze aanpak

Na een korte kennismaking word je gekoppeld aan de juiste specialist(en). Samen bespreken jullie het vraagstuk en verkennen we de richtingen. Wat volgt ligt natuurlijk aan jouw vraag, maar wij zijn praktisch ingesteld en zorgen er dus graag voor dat jij snel verder kan. In onze aanpak staat dan ook één ding centraal: jou van het inzicht/de kennis voorzien die jij nodig hebt.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Merkelijkheid is voor ons de “one stop shop” voor al onze marketingactiviteiten.

Merkelijkheid is dé oplossing voor digitale marketing. Ze begrijpen onze branche en leveren een strategie die naadloos aansluit bij onze werkwijze. Ze hebben ons geholpen met een nieuwe website, sociale media en campagnes, en denken actief mee over onze strategie. We zijn erg tevreden met de resultaten.

André de Lijser Variodrive
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner.

Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.

Margit Hoekstra Audion Packaging Machines
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen.

Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.

Jacques Hoendervangers Air Miles
Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Bart Matthaei Ambrero
Jullie tillen het naar een ander niveau.

Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.

Jan Snellen Sportcentrum VU
Voelt als een echt partnership.

Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.

Johan de Meij Noord-Holland Inbouw
Veel deskundigheid in huis.

Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.

Nicole van Zuilen EBBEN Partners
Kortom: toppers!

Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!

Edwin van Reijsen Intratone

Veelvoorkomende onderwerpen

Ieder merk en ieder bedrijf is natuurlijk anders. Toch krijgen we regelmatig vragen over terugkerende thema’s en onderwerpen. We delen deze hier om jou een goed idee te geven van de vraagstukken die wij vaker behandelen.

Merk architectuur

Bijvoorbeeld voor bedrijven die een merk gekocht hebben of een nieuw bedrijf willen starten.

Lead generatie

Door veel bedrijven gebruikt om het sales apparaat te ontlasten of een nieuwe doelgroep aan te spreken.

Prestaties

Meten is weten, zeggen “ze”. Maar hoe kan je de impact van jouw marketing op een aantrekkelijke manier inzichtelijk maken?

Positionering

Een unieke positionering is het fundament van succesvolle marketing, maar hoe kies je de juiste positionering voor jouw merk?

Buy-and-build

Een bekende strategie, maar hoe vind je synergie (en groei) in het domein marketing en merken?

Sparringpartner

Is er een plan dat je wil bespreken of een uitdaging die moeilijk op te lossen is? Wij fungeren als sparringpartner.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?