Een duidelijk, concreet antwoord krijgen

Advies

Gebruik onze 10+ jaar B2B ervaring als hefboom om jouw marketing uitdaging op te lossen.

Wat is jouw doel?

Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Onze experts hebben jarenlange ervaring met B2B bedrijven

10+ jaar ervaring

Altijd een specialist die past bij jouw vraagstuk

Multi-disciplinair

Wij geven duidelijke en vooral concrete antwoorden

Oplossingsgericht

Ons advies is gestoeld op data en marktkennis

Benchmark / data
emma

Waarom advies?

Als je voor een nieuwe uitdaging staat, of door de bomen het bos niet meer ziet, is het prettig als je met een expert kan sparren. Wij hebben het waarschijnlijk al eerder gezien of hebben ervaring met bedrijven zoals dat van jou. Door het advies van onze specialisten ontdek jij nieuwe oplossingen of neem je de juiste beslissing voor jouw merk.

tal en esther

Onze aanpak

Na een korte kennismaking word je gekoppeld aan de juiste specialist(en). Samen bespreken jullie het vraagstuk en verkennen we de richtingen. Wat volgt ligt natuurlijk aan jouw vraag, maar wij zijn praktisch ingesteld en zorgen er dus graag voor dat jij snel verder kan. In onze aanpak staat dan ook één ding centraal: jou van het inzicht/de kennis voorzien die jij nodig hebt.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.

Door de samenwerking met Merkelijkheid kunnen wij profiteren van alle specialismen op het gebied van marketing met maar 1 aanspreekpunt. Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.

Cristel Rijnen Injection Point
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling

Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!

Matthijs Freijters Led Wereld
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
Groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Annabel Heijen Buma/Stemra
Dank je wel Merkelijkheid voor alle inspanningen en begeleiding zover!

Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.

Peter van den Brink Albeton
Een zeer fijne samenwerking.

Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.

Tom Sanders Dumaco
Veel deskundigheid in huis.

Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.

Nicole van Zuilen EBBEN Partners
Het is fijn samenwerken met deze professionals.

Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!

Marieke van der Spruit GS1 Nederland

Veelvoorkomende onderwerpen

Ieder merk en ieder bedrijf is natuurlijk anders. Toch krijgen we regelmatig vragen over terugkerende thema’s en onderwerpen. We delen deze hier om jou een goed idee te geven van de vraagstukken die wij vaker behandelen.

Merk architectuur

Bijvoorbeeld voor bedrijven die een merk gekocht hebben of een nieuw bedrijf willen starten.

Lead generatie

Door veel bedrijven gebruikt om het sales apparaat te ontlasten of een nieuwe doelgroep aan te spreken.

Prestaties

Meten is weten, zeggen “ze”. Maar hoe kan je de impact van jouw marketing op een aantrekkelijke manier inzichtelijk maken?

Positionering

Een unieke positionering is het fundament van succesvolle marketing, maar hoe kies je de juiste positionering voor jouw merk?

Buy-and-build

Een bekende strategie, maar hoe vind je synergie (en groei) in het domein marketing en merken?

Sparringpartner

Is er een plan dat je wil bespreken of een uitdaging die moeilijk op te lossen is? Wij fungeren als sparringpartner.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?