Hoe kan adverteren op YouTube je merk naar nieuwe hoogten tillen?

Adverteren op YouTube

Speel in op de nieuwe trends rondom short vorm content om jouw merk te boosten en verkoop/leads te stimuleren.

Wat is jouw doel?

emma
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Boost snel je merk met korte content

Short-form content

Goede content levert goed resultaat

Praktisch

Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop

Resultaatgericht

Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek

Content herplaatsen
jens

Waarom Adverteren op YouTube?

Bent u op zoek naar een effectieve manier om uw merk te laten opvallen en uw doelgroep te bereiken? YouTube is een krachtig platform waar miljarden mensen dagelijks video’s bekijken. Of het nu gaat om normale content of short form content, YouTube biedt enorme mogelijkheden voor merken om zich te onderscheiden in de digitale wereld. Bij Merkelijkheid begrijpen we de kunst van adverteren op YouTube en helpen we u graag om het maximale uit dit platform te halen.

jens en ties

Onze aanpak

YouTube is een krachtig platform voor merken om hun boodschap over te brengen en hun doelgroep te bereiken. Bij Merkelijkheid zijn we toegewijd om u te helpen de volledige potentie van YouTube te benutten, of u nu normale content of short form content wilt promoten.

tal en esther

Het Vinden van een Goeie Hook

Een van de sleutels tot succes op YouTube is het vinden van een aantrekkelijke “hook” of haakje voor uw video’s. Merkelijkheid heeft jarenlange ervaring in het identificeren van de juiste haakjes die de aandacht van uw doelgroep trekken. Of het nu gaat om een pakkende titel, een boeiende thumbnail, of een intrigerende intro, wij weten hoe we de kijkers aan uw video’s kunnen binden.

maxim

Hergebruiken van Content

Het hergebruiken van content is een slimme manier om uw investeringen te optimaliseren. Merkelijkheid begrijpt dat niet elke video slechts een eenmalige inspanning hoeft te zijn. We helpen u bij het strategisch hergebruiken van uw content om herkenbaarheid op te bouwen en uw boodschap te versterken.

vergadering

Data-Driven Beslissingen

Bij Merkelijkheid geloven we in data-gedreven beslissingen. We analyseren voortdurend de prestaties van uw YouTube-advertenties en passen onze strategieën aan om de best mogelijke resultaten te behalen. Onze expertise in het interpreteren van gegevens stelt ons in staat om uw advertenties continu te optimaliseren voor betere conversies en rendement op investering.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Jullie tillen het naar een ander niveau.

Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.

Jan Snellen Sportcentrum VU
Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling

Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.

Wouter Stokman Stokman BV
De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”.

Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.

Gijs Halm Kempen
Met Merkelijkheid als onze buitenboordmotor maken we een mooie groei door

Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.

Dennis Wijnants Metel
Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Bart Matthaei Ambrero
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling

Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!

Matthijs Freijters Led Wereld
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn

We hadden een website, die was niet meer van deze tijd. Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn. We willen jullie bedanken voor al het werk dat jullie pro-deo voor ons hebben gedaan, van de website tot de organisatie van de mooie bijeenkomst in het Stadhuis. Een mooiere bekroning op ons werk hadden we ons niet voor kunnen stellen.

Marij van den Bosch Stichting Struikelstenen Maastricht

Waarom Merkelijkheid?

Professionele Expertise

Merkelijkheid beschikt over een team van experts met diepgaande kennis van YouTube-adverteren. We begrijpen de nuances van zowel normale content als short form content en kunnen de beste aanpak voor uw merk bepalen.

Maatwerk Strategieën

We begrijpen dat elk merk uniek is. Daarom ontwikkelen we maatwerk strategieën die aansluiten bij uw specifieke doelstellingen en doelgroep. Geen one-size-fits-all benadering bij Merkelijkheid.

Meetbare Resultaten

Bij Merkelijkheid geloven we in transparantie en meetbare resultaten. We leveren gedetailleerde rapporten over de prestaties van uw advertenties, zodat u kunt zien hoe uw investering rendeert.

Creatieve Innovatie

We blijven op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen op YouTube en de digitale marketingwereld. We zijn altijd op zoek naar creatieve manieren om uw merk te laten opvallen.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?