Adverteren op TikTok

Met onze expertise en innovatieve benadering van TikTok-adverteren, helpen we u om uw verhaal op een unieke manier te vertellen en indrukwekkende resultaten te behalen.

Wat is jouw doel?

Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop

Resultaatgericht

Boost snel je merk met korte content

Short-form content

Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek

Content herplaatsen

Goede content levert goed resultaat

Praktisch
esther

Adverteren op TikTok

TikTok is niet oncontroversieel, maar vooral jonge mensen maken er massaal gebruik van. En omdat veel bedrijven het platform nog links laten liggen biedt dat dus een enorme kans: lagere advertentietarieven! Short form video is misschien wat onwennig, maar de aard van het platform maakt ook veel mogelijk. Veel merken kunnen prima uit de voeten met bestaande content, deze moet hoogstens een beetje bewerkt worden. Succes op TikTok? Dan kent iedereen binnen no-time jouw merk!

emma

Aan de slag

Adverteren op TikTok is meer dan het plaatsen van een video. Je moet de juiste doelgroep aanspreken met opvallende content. Dat kan bestaand materiaal zijn, maar dan het liefst wel aangepast naar wat TikTok zo succesvol maakt: korte, krachtige video’s. En daar gaan wij gelijk mee aan de slag. We stellen samen met jou een campagne op en helpen je om de juiste content te maken. Vervolgens houden we de resultaten scherp in de gaten en optimaliseren de campagne. Jij krijgt trouwens ook nog een prachtig dashboard om de resultaten realtime in de gaten te houden!

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak.

We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!

Stefan Martens NTS
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk.

Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!

Martijn Poldervaart KEI Kung Fu
De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”.

Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.

Gijs Halm Kempen
Voelt als een echt partnership.

Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.

Johan de Meij Noord-Holland Inbouw
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Bart Matthaei Ambrero
Groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Annabel Heijen Buma/Stemra
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling

Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!

Matthijs Freijters Led Wereld

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?