Met onze expertise en innovatieve benadering van TikTok-adverteren, helpen we u om uw verhaal op een unieke manier te vertellen en indrukwekkende resultaten te behalen.
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop
Boost snel je merk met korte content
Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek
Goede content levert goed resultaat
TikTok is niet oncontroversieel, maar vooral jonge mensen maken er massaal gebruik van. En omdat veel bedrijven het platform nog links laten liggen biedt dat dus een enorme kans: lagere advertentietarieven! Short form video is misschien wat onwennig, maar de aard van het platform maakt ook veel mogelijk. Veel merken kunnen prima uit de voeten met bestaande content, deze moet hoogstens een beetje bewerkt worden. Succes op TikTok? Dan kent iedereen binnen no-time jouw merk!
Adverteren op TikTok is meer dan het plaatsen van een video. Je moet de juiste doelgroep aanspreken met opvallende content. Dat kan bestaand materiaal zijn, maar dan het liefst wel aangepast naar wat TikTok zo succesvol maakt: korte, krachtige video’s. En daar gaan wij gelijk mee aan de slag. We stellen samen met jou een campagne op en helpen je om de juiste content te maken. Vervolgens houden we de resultaten scherp in de gaten en optimaliseren de campagne. Jij krijgt trouwens ook nog een prachtig dashboard om de resultaten realtime in de gaten te houden!
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.
Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.
Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.
We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?