Met onze expertise en innovatieve benadering van TikTok-adverteren, helpen we u om uw verhaal op een unieke manier te vertellen en indrukwekkende resultaten te behalen.
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop
Boost snel je merk met korte content
Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek
Goede content levert goed resultaat
TikTok is niet oncontroversieel, maar vooral jonge mensen maken er massaal gebruik van. En omdat veel bedrijven het platform nog links laten liggen biedt dat dus een enorme kans: lagere advertentietarieven! Short form video is misschien wat onwennig, maar de aard van het platform maakt ook veel mogelijk. Veel merken kunnen prima uit de voeten met bestaande content, deze moet hoogstens een beetje bewerkt worden. Succes op TikTok? Dan kent iedereen binnen no-time jouw merk!
Adverteren op TikTok is meer dan het plaatsen van een video. Je moet de juiste doelgroep aanspreken met opvallende content. Dat kan bestaand materiaal zijn, maar dan het liefst wel aangepast naar wat TikTok zo succesvol maakt: korte, krachtige video’s. En daar gaan wij gelijk mee aan de slag. We stellen samen met jou een campagne op en helpen je om de juiste content te maken. Vervolgens houden we de resultaten scherp in de gaten en optimaliseren de campagne. Jij krijgt trouwens ook nog een prachtig dashboard om de resultaten realtime in de gaten te houden!
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!
Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.
Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.
We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!
De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking.
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?