Wat zijn de voordelen van adverteren op Facebook?
Breid je merkbekendheid uit en zorg ervoor dat jouw merk met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt.
Goede content levert goed resultaat
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop
Wij weten wat werkt voor anderen en passen dat bij jou toe
O.b.v. tientallen campagnes weten we de beste aanpak voor jou
Facebook is een van ’s werelds grootste sociale mediaplatforms met meer dan 3 miljard maandelijkse actieve gebruikers. Dit enorme bereik maakt het een onmisbaar platform voor merken die hun doelgroep willen bereiken, betrekken en laten converteren. Een aantal redenen om voor Facebook Adverteren te kiezen:
Facebook heeft voor ons geen geheimen meer. Binnen enkele weken (of zelfs sneller) bouwen we samen met jou een opvallende campagne, compleet met heldere planning. We spreken de opzet door en jij krijgt toegang tot een realtime dashboard vol inzichten als de campagne eenmaal live is. We sturen natuurlijk actief bij en houden jou op de hoogte van de resultaten.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!
We hadden een website, die was niet meer van deze tijd. Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn. We willen jullie bedanken voor al het werk dat jullie pro-deo voor ons hebben gedaan, van de website tot de organisatie van de mooie bijeenkomst in het Stadhuis. Een mooiere bekroning op ons werk hadden we ons niet voor kunnen stellen.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Het juiste kanaal kiezen is een belangrijke stap voor leadgeneratie. Jouw merk moet eruit springen waar jouw doelgroep actief is. Omdat elke doelgroep anders is, zijn wij van vele markten thuis. We werken veel met:
Betaalde zoekadvertenties die directe zichtbaarheid geven op Google. Ideaal voor bedrijven om specifieke diensten te promoten en directe leads te genereren.
Organische zoekmachineoptimalisatie om duurzame zichtbaarheid te bereiken. Bedrijven kunnen thought leadership tonen en kwalitatieve leads aantrekken via informatieve content.
Het professionele netwerkplatform met miljoenen gebruikers. Hier kunnen bedrijven besluitvormers bereiken, relaties opbouwen en gerichte content delen.
Visueel platform waarop bedrijven hun merkverhaal kunnen vertellen, innovaties kunnen tonen en een jonger publiek kunnen bereiken.
Een veelzijdig platform dat veel kansen biedt. Bedrijven kunnen gerichte advertentiecampagnes uitvoeren, waardevolle content delen en directe relaties met potentiële klanten opbouwen.
Een opkomend kanaal voor bedrijven, vooral om awareness te genereren bij een jongere doelgroep (werving!) en op een creatieve manier de bedrijfscultuur te tonen.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?