Heeft jouw bedrijf het potentieel van e-mail marketing al ontdekt?
Wij boosten jouw online betrokkenheid met op maat gemaakte e-mail marketingcampagnes.
Met e-mailmarketing creëer je een persoonlijke connectie tussen de klant en jouw bedrijf.
Meetbare resultaten voor constante verbetering
Duidelijke, vaste prijzen voorkomt verassingen
Ons team heeft jarenlange ervaring met het opstellen van e-mail campagnes
E-mail marketing is een goedkope manier om je doelgroep te bereiken en persoonlijke relaties op te bouwen met klanten. Met op maat gemaakte inhoud en regelmatige interactie, blijf je op de radar van je klanten terwijl je belangrijke data verzamelt om je aanpak te verbeteren.
We duiken eerst diep in op je bedrijfsdoelen en je doelgroep. Daarna zetten we een strak e-mail marketingplan op om de betrokkenheid van jouw bedrijf te boosten. Onze experts stellen e-mailcampagnes in op die echt aankomen bij je publiek, en we blijven sleutelen en verbeteren voor de beste resultaten.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Door de samenwerking met Merkelijkheid kunnen wij profiteren van alle specialismen op het gebied van marketing met maar 1 aanspreekpunt. Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.
Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.
Creëer een sterkere band met je publiek, hou ze geïnteresseerd en bouw loyaliteit op, Met de juiste e-mail marketingstrategie. Het gaat niet alleen om het versturen van e-mails; het gaat erom iets waardevols te bieden, je publiek te begrijpen en een manier van communiceren te vinden die werkt.
Gepersonaliseerde e-mail marketing voor je website/shop of nieuwsbrieven.
Wij analyseren de data om jou diepere inzichten te bieden, en aan de hand van die data kunnen wij de campagne nog beter inrichten.
Bespaar tijd en verhoog de effectiviteit met geautomatiseerde e-mails
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?