Positioneren , pagina: 8

Het doelgericht aan een merk verbinden van een zodanige verzameling kenmerken, associaties en eigenschappen dat het merk in het hoofd van de afnemer een unieke eigen plaats verwerft ten opzichte van de concurrentie.

Terug naar het overzicht

Concurrentiematrix; de strategische kijk op marketing en positionering

Lees meer

Competitive matrix; a strategic view of marketing and positioning

Lees meer

Is LEGO’s merk en positionering sterk genoeg om parasieten het hoofd te bieden?

Lees meer

5 lessons in positioning from Ikea’s brand strategy that are applicable to your marketing strategy

Lees meer

Positionering IKEA: 5 praktische lessen uit IKEA’s merkstrategie

Lees meer

Het fundamentele verschil tussen zakelijke- en consumentenmarketing

Lees meer

Positioning matrix for organizations and brands

Lees meer

Positioneringsmatrix maken voor je merk: uitleg en voorbeelden

Lees meer

De rol van perceptie in de positionering

Lees meer

Brand identity and its role in positioning

Lees meer

Wat is de rol van de merkidentiteit in uw positionering?

Lees meer
1 6 7 8