Merkelijkheid

Emma Stroosma nieuw bij Merkelijkheid

Emma Stroosma nieuw bij Merkelijkheid
Wegens de groei in online marketing breiden wij verder uit met een junior online marketeer. We stellen onze nieuwe aanwinst graag voor!

Merkelijkheid bindt steeds meer opdrachtgevers aan zich die stappen willen zetten op het gebied van online marketing. Daarom hebben wij onze capaciteit op het gebied van online marketing verder uitgebreid. Wij zijn erg blij dat wij Emma na een uitgebreide sollicitatieprocedure een aanbieding mochten doen en dat zij inmiddels onderdeel is van ons team.

Online marketeer merkelijkheid

Van boekenbranche naar Online Marketing

Tijdens Emma’s studie Commerciële Economie is zij begonnen op de social media afdeling van de KLM. Een leuke combinatie van enerzijds creativiteit en anderzijds oplossingsgericht bezig zijn. Daarna is Emma aan de slag gegaan als Junior Trade Marketeer in de boekenbranche. De focus lag in die baan vooral op het opzetten van promotionele acties en evenementen in de boekhandel, het produceren van promotiematerialen, catalogi en een consumentenmagazine.

Hier heeft Emma ontzettend veel geleerd, maar zij wilde graag meer richting online marketing ontwikkelen. Omdat online marketing de toekomst heeft, besloot Emma dan ook de overstap te maken naar een bureau dat gespecialiseerd is in online marketing.

Emma’s werkzaamheden

Het leuke aan online marketing vindt Emma de combinatie van creativiteit en meetbaarheid. De mogelijkheid om concrete verandering en impact van je acties te zien. “Bij Merkelijkheid krijg ik de kans om mij als Online Marketeer te ontwikkelen op het gebied van onder andere SEO, SEA en Content Marketing. En hierbij zowel creatief als analytisch te groeien. Ik heb er heel veel zin in om met het hele team aan mooie verhalen en resultaten te gaan werken!”

Als Emma niet aan het werk is…

Dan brengt ze veel tijd door in de keuken. Nieuwe recepten testen en etentjes met familie en vrienden organiseren doet ze graag. Haar zelfgemaakte pasta pesto schijnt bij velen favoriet te zijn! Haar inspiratie haalt zij uit boeken en online. Foodblogs vormen een goede inspiratiebron en vaak checkt zij tijdens het koken nog de laatste tips en tricks, om uiteindelijk tot het beste recept te komen.

Wij zijn erg blij met de komst van Emma en zien ernaar uit haar bij onze opdrachtgevers te introduceren.