Sluit je aan bij 2.250 Online Marketing professionals en ontvang wekelijks een mail met een nieuw inzicht, artikel of whitepaper.
Het antwoord is in beide gevallen; ja!
De implementatie kost even wat tijd, het is tenslotte een nieuw platform, maar na enige tijd heb je het onder de knie. Het toevoegen van een nieuwe tag is vervolgens kinderspel waardoor je maar weinig tijd verliest en toch de nieuwste analyse en marketing tools kan gebruiken.
Een veelgebruikt argument van B2B marketeers tegen online marketing is dat het ‘te groots’ is en je niet weet of je de juiste doelgroep bereikt. Hiermee kan je nauwkeurig bepalen of jouw marketing en communicatie wel de juiste doelgroep bereikt en stuur je veel meer op resultaat. Met name dat laatste kan in een B2B omgeving enorm helpen in het overtuigen van de rest van het bedrijf voor de inzet van ‘alternatieve’ marketing middelen.
In B2C is het een no-brainer. Jij wilt jouw doelgroep volgen op de verschillende sociale media en websites, dit is de meest praktische en efficiënte manier om dat te doen.
Op tagmanager.google.com open je een account. Kom je er niet uit dan helpen wij je natuurlijk graag op weg.