Kies krachtig voor meer onderscheidend vermogen
Stroomlijn je marketing en zorg ervoor dat jouw merk met kop en schouders boven de concurrentie uitsteekt.
Onze methodiek zorgt voor duidelijke keuzes en een concreet resultaat.
Geen open eindjes, wij hanteren een vaste prijs voor een duidelijk afgebakend traject.
Spijkers met koppen slaan tijdens 3 workshops met jouw kernteam
Onze experts positioneren al meer dan 10 jaar merken in uiteenlopende markten en branches.
Een positionering is veel praktischer dan een gekunstelde visie of mission statement, het is een aansprekend, kort verhaal dat iedere collega begrijpt en kan vertellen. De positionering leeft in de organisatie en wordt in de dagelijkse praktijk gebruikt om beslissingen te nemen op het gebied van marketing en communicatie. Dit zorgt voor focus en maakt dat jouw marketingmiddelen / budget beter besteed wordt.
We hebben onze aanpak de afgelopen 10+ jaar steeds verder verfijnd. Vooraf interviewen wij de belangrijkste stakeholders en bereiden de workshops strak voor om jouw tijd optimaal in te zetten. Tijdens de workshops bepalen we het strategisch kader en nemen we vervolgens de besluiten die aan de basis staan van jouw merk. Onze creativiteit en ervaring zorgt voor een soepel proces en een onderscheidend resultaat.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.
Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.
Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
Ontdek onze aanpak voor het ontwikkelen van jouw unieke positionering. Aan de hand van concrete voorbeelden laten we onze unieke methodiek zien en kan jij je een beeld vormen hoe een samenwerking met Merkelijkheid eruit ziet.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?