Met onze expertise en innovatieve benadering van TikTok-adverteren, helpen we u om uw verhaal op een unieke manier te vertellen en indrukwekkende resultaten te behalen.
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop
Boost snel je merk met korte content
Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek
Goede content levert goed resultaat
TikTok is niet oncontroversieel, maar vooral jonge mensen maken er massaal gebruik van. En omdat veel bedrijven het platform nog links laten liggen biedt dat dus een enorme kans: lagere advertentietarieven! Short form video is misschien wat onwennig, maar de aard van het platform maakt ook veel mogelijk. Veel merken kunnen prima uit de voeten met bestaande content, deze moet hoogstens een beetje bewerkt worden. Succes op TikTok? Dan kent iedereen binnen no-time jouw merk!
Adverteren op TikTok is meer dan het plaatsen van een video. Je moet de juiste doelgroep aanspreken met opvallende content. Dat kan bestaand materiaal zijn, maar dan het liefst wel aangepast naar wat TikTok zo succesvol maakt: korte, krachtige video’s. En daar gaan wij gelijk mee aan de slag. We stellen samen met jou een campagne op en helpen je om de juiste content te maken. Vervolgens houden we de resultaten scherp in de gaten en optimaliseren de campagne. Jij krijgt trouwens ook nog een prachtig dashboard om de resultaten realtime in de gaten te houden!
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Door de samenwerking met Merkelijkheid kunnen wij profiteren van alle specialismen op het gebied van marketing met maar 1 aanspreekpunt. Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
We hadden een website, die was niet meer van deze tijd. Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn. We willen jullie bedanken voor al het werk dat jullie pro-deo voor ons hebben gedaan, van de website tot de organisatie van de mooie bijeenkomst in het Stadhuis. Een mooiere bekroning op ons werk hadden we ons niet voor kunnen stellen.
De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking.
Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?