Versterk jouw visuele verhaal met Instagram advertenties?
Onze Instagram-advertentiespecialisten hebben de creatieve finesse en strategische kennis om uw merk te helpen opvallen in de drukke Instagram-feed.
Boost snel je merk met korte content
Goede content levert goed resultaat
Maak optimaal gebruik van je content doormiddel van het herplaatsen met de juiste tactiek
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop
Instagram draait om het visuele, en bij Merkelijkheid nemen we visuele excellence serieus. We creëren aantrekkelijke, op maat gemaakte content die de essentie van uw merk vastlegt en de interesse van uw doelgroep vasthoudt.
Onze experts werken samen met u om een diepgaande contentstrategie te ontwikkelen die gericht is op het bereiken van uw doelen. Of het nu gaat om merkpromotie, productlanceringen of het stimuleren van betrokkenheid, we hebben de juiste strategie voor u.
Wij geloven in het meten en verbeteren. Door voortdurende monitoring en analyse van prestatiegegevens passen we uw campagnes aan voor betere resultaten en een hogere ROI.
Ons getalenteerde team van creatieve professionals is altijd op de hoogte van de nieuwste trends en technologieën op Instagram. We zijn experts in het bedenken van innovatieve campagne-ideeën die uw merk laten schitteren. Van strategie en contentcreatie tot advertentiebeheer en rapportage, Merkelijkheid biedt een geïntegreerde dienstverlening die al uw Instagram-marketingbehoeften omvat. Bij Merkelijkheid gaan we voor betrouwbare, meetbare resultaten. We leveren gedetailleerde rapporten en inzichten die u inzicht geven in de prestaties van uw advertenties. Hiermee zorgen wij voor de beste uitkomsten van je advertenties.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.
Het juiste kanaal kiezen is een belangrijke stap voor leadgeneratie. Jouw merk moet eruit springen waar jouw doelgroep actief is. Omdat elke doelgroep anders is, zijn wij van vele markten thuis. We werken veel met:
Betaalde zoekadvertenties die directe zichtbaarheid geven op Google. Ideaal voor bedrijven om specifieke diensten te promoten en directe leads te genereren.
Organische zoekmachineoptimalisatie om duurzame zichtbaarheid te bereiken. Bedrijven kunnen thought leadership tonen en kwalitatieve leads aantrekken via informatieve content.
Het professionele netwerkplatform met miljoenen gebruikers. Hier kunnen bedrijven besluitvormers bereiken, relaties opbouwen en gerichte content delen.
Visueel platform waarop bedrijven hun merkverhaal kunnen vertellen, innovaties kunnen tonen en een jonger publiek kunnen bereiken.
Een veelzijdig platform dat veel kansen biedt. Bedrijven kunnen gerichte advertentiecampagnes uitvoeren, waardevolle content delen en directe relaties met potentiële klanten opbouwen.
Een opkomend kanaal voor bedrijven, vooral om awareness te genereren bij een jongere doelgroep (werving!) en op een creatieve manier de bedrijfscultuur te tonen.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en
jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we
samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door.
Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen
over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?