Podcast

Positionering SuitSupply: van prijsvechter tot trendsetter – Podcast EP14

Positionering SuitSupply: van prijsvechter tot trendsetter – Podcast EP14
Bij een nieuwe SuitSupply campagne is het bijna altijd raak; er ontstaat ophef. Van naakte vrouwen tot zoenende mannen, oprichter Fokke de Jong legt de vingers telkens op de zere plek. Maar waarom doet hij dit? Wat brengt het zijn merk? We bespreken het in deze aflevering onder het genot van het duurste bier dat je bij Albert Heijn kan kopen.

Luister deze podcast op:

Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met als belangrijkste segment een kijk naar een bijzonder merk of markt. Zeeman, Shell, Nike en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts.

Bekijk andere podcasts

Positionering Moersleutel: speciaal bier voor een stevige prijs

Tal heeft het duurste bier dat je bij Albert Heijn kan kopen mee genomen: bier van het merk Moersleutel. Uitgedaagd door hun vader brouwen 3 broers samen dit bier met als doel: het engineeren van het beste bier. De mannen bespreken of dat ze lukt.

Positionering SuitSupply: van prijsvechter tot trendsetter

Onder leiding van oprichter Fokke de Jong groeide SuitSupply uit van prijsvechter tot een partij die de hele markt uitdaagt. Wereldwijd heeft het bedrijf inmiddels 125 winkels en wordt de kwaliteit vergeleken met veel duurdere merken. Waarom is het bedrijf zo succesvol en welke rol hebben de spraakmakende campagnes?

Don’t be a Penguin

Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!

positionering suitsupply

Bestel het boek