020 854 01 88

Merkelijkheid, Full service marketing

Positioneren en full service merkontwikkeling

Merkelijkheid houdt zich sinds 2010 bezig met het maximale uit de merken van onze opdrachtgevers halen. Wij waren er toen al van overtuigd, dat het positioneren aan de basis staat van succesvolle merken. We hebben inmiddels talloze gloednieuwe merken op de wereld mogen zetten en bestaande merken mogen (her)positioneren. We schreven vele artikelen over positioneren en ontwikkelden methodieken. Dat we inmiddels een kenniscentrum zijn blijkt alleen al uit het feit dat honderden studenten ons al benaderden met interessante vragen over positioneren en dat onze methodiek in verschillende onderzoeken is ingezet.

Kennismaken

One stop shop

Wat Merkelijkheid uniek maakt ten opzichte van andere bureau’s is dat wij onze opdrachtgevers ook ondersteunen in de implementatie van hun (nieuwe) positionering. Van huisstijl tot aan website, van advertenties tot online marketing. Dat doen wij met een vast team van experts op alle vakgebieden.

Wanneer kennismaken?

Is jouw merk toe aan een nieuwe positionering of wil je een nieuw merk op de markt zetten? Beschik je al over een positionering en ben je op zoek naar een bureau dat jou helpt om deze succesvol te implementeren? Dan komen wij graag met jou in contact. In een persoonlijke kennismaking horen we graag wat jouw merk-uitdaging is en vertellen wij graag veel meer over ons verhaal en onze aanpak.

Het Merkelijkheid team

Tal

EigenaarPositioneren

Ties

EigenaarPositioneren

Jens

Webdeveloper(Online) Marketing

Olaf

Marketeer(Online) Marketing

Emma

Marketeer(Online) Marketing

Frank

VormgeverMerk identiteit

Suzanne

MarketeerFotograafMarketing management

Wat onze klanten zeggen:

“Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou bijna zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.”
– Tom Sanders, CEO Dumaco

“Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.”
– Gijs Halm, Executive Director Corporate Finance at Kempen

“Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.”
– Jacques Hoendervangers, Directeur Air Miles

“Merkelijkheid played a crucial part in the succesful rebranding process of Hauck Heat Treatment.”
– Mirko Hohl, Hauck Heat Treatment

“Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.”
– Thom van Oss, General Manager Apex Dynamics

“Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.”
– Jan Snellen, Directeur Sportcentrum VU –

“Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze “toch wel” onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.”
– John Verheul, Directeur Kummler+Matter

“We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!”
– Anne Jan Stuij, CFO Gispen

“Ik wil jullie graag bedanken voor de goede klus en uitvoering van het jaarverslag. Naast het gedrukte exemplaar hebben we nu een fantastische website en dito animatievideo. Klasse opgezet en uitgevoerd. Complimenten voor de prestaties en het resultaat. Heb begrepen dat ook het bestuur zeer content is met het resultaat.”
– Frank Janssen, Hoofd Communicatie & PR Buma/Stemra

“Merkelijkheid heeft voor ons jaarverslag zowel de tekstredactie als de lay-out voor haar rekening genomen. De samenwerking verliep uitstekend. Ze houden zich aan afspraken en zijn flexibel waar nodig. Het eindproduct ziet er gelikt uit!”
– Frank Broekhuis, Corporate Controller at Royal Ahrend