Merkelijkheid

*Merkelijkheid

DTP/Vormgever Frank Petiet aan de slag bij Merkelijkheid

Sinds begin oktober hebben wij onze kolonie alweer uitgebreid met DTP/Vormgever Frank. Hij kon vanaf het begin meedraaien in lopende projecten en is inmiddels vol op stoom. Een korte introductie van dit talent op het gebied van merkidentiteit: Kwaliteit in DTP en vormgeving “Toen ik in 2003 aan de slag ging in de grafische sector […]

Lees meer

*Merkelijkheid

Merkelijkheid versterkt zich met online marketing specialist

“Ik ben Kees Mol, Volendammer, gitarist maar vooral online marketing specialist. Sinds 3 april werk ik bij Merkelijkheid. In de voorgaande 3 jaar heb ik ruime ervaring opgedaan en mij gespecialiseerd in online marketing. Zaken als SEO, SEA, Social Media Advertising, Website optimalisatie en e-mailmarketing, beheers ik tot in de puntjes. Deze ervaring neem ik […]

Lees meer

*Merkelijkheid

Nieuw talent aan de slag bij Merkelijkheid

Onze kolonie groeit! Sinds 12 maart versterkt Suzanne Ophof het team van Merkelijkheid als Junior Marketeer en Project Manager. Ze is inmiddels al voor verschillende klanten hét project-aanspreekpunt en helpt daarnaast o.a. bij vraagstukken met betrekking tot positionering, brand development en marketingstrategie. Hieronder een korte introductie. Merkelijkheid groeit Merkelijkheid heeft het druk en daar zijn wij […]

Lees meer

*Merkelijkheid

Afgestudeerd (of bijna) en werken bij Merkelijkheid?

** Update ** Wij hebben veel leuke sollicitaties ontvangen en zijn het selectieproces gestart. Er is dus geen open vacature meer. Mocht jij toch denken dat wij jou MOETEN leren kennen, mail ons dan. ** Update ** Aan de slag bij een marketing- en communicatiebureau waar je werkt voor aansprekende klanten en écht impact kan […]

Lees meer

*Merkelijkheid

Merkelijkheid heet Vera Zonneveld van harte welkom!

Vera Zonneveld, 22 jaar, is vandaag gestart bij Merkelijkheid. Vera gaat de komende tijd onderzoek doen naar de marketingvolwassenheid van (vooral) industriële bedrijven. Uit dat onderzoek volgen dan ook aanbevelingen hoe deze bedrijven zich zouden kunnen ontwikkelen. Uiteraard komen dan onderwerpen als positionering, middeleninzet en kanaalkeuze aan bod. Het adviesrapport dat hieruit volgt is tevens […]

Lees meer

*Merkelijkheid

Nieuwe opmerkelijke werkelijkheid van Merkelijkheid

Wie kent het niet, dat verhaal van de schilder die zijn eigen huis nodig eens moet voorzien van een nieuwe laag verf. Zo was het ook bij ons, door alle mooie opdrachten kwam onze eigen marketing vaak op de laatste plaats. Enkele maanden geleden besloten we dat het de hoogste tijd was om dit structureel […]

Lees meer