Meer merkwaarde en zichtbaarheid voor NTS Group

Stefan Martens

Marketing Manager
"We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Dit heeft aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!"

Meer waarde uit bestaande klantrelaties door slimme positionering

NTS – een First-tier fabrikant van (opto-) mechatronische systemen – had een heldere ambitie: méér (merk)waarde realiseren bij bestaande klanten. De bekendheid van NTS bij hightech bedrijven met veel werknemers en meerdere divisies was nog te beperkt— terwijl het bedrijf juist breed inzetbaar is binnen deze complexe organisatiestructuren. De uitdaging: de zichtbaarheid vergroten, expertise profileren en commerciële kansen creëren op basis van diepgaande kennis.

Dienstverlening

Merkelijkheid ontwikkelde een contentstrategie die diepgaande technische kennis vertaalde naar aansprekende whitepapers, artikelen en social content. Daarmee werd niet alleen de externe doelgroep bereikt, maar vooral ook de interne klantorganisaties geactiveerd: collega-divisies ontdekten waar NTS in uitblinkt — met tastbare commerciële impact als resultaat. De grote impact werd pas écht duidelijk toen we hier een ABM-achtige campagne gebruikte om nog doelgerichter de juiste mensen aan te spreken en te converteren. Onze werkzaamheden:

Ties Morskate

Ties Morskate

Merkstrateeg

Technische bedrijven barsten van de kennis, maar krijgen die vaak lastig goed en consistent naar buiten. Voor NTS vertalen we specialistische input naar sterke content die raakt én relevant is voor de doelgroep. Ik laat je graag zien hoe we dat aanpakken — van interviews tot artikelen, video’s en een werkbare contentstructuur.