Familiebedrijf Albeton helpen groeien en professionaliseren

Jeroen Droog

Directeur
Wij hebben kennis van beton, niet van websites bouwen en dat soort zaken. En net als ieder bedrijf zijn wij op zoek naar personeel. Hoe gaan we dat in de markt zetten en hoe gaan wij die toppers binnenhalen? Daar helpen jullie ons bij en dat is een heel mooi iets geworden.

Van website tot arbeidsmarkt communicatie

Albeton, een familiebedrijf met een rijke historie sinds 1968, vroeg ons hun sterke merk opnieuw te positioneren. We begonnen met een interactieve positioneringsworkshop, waarin we samen de merkidentiteit en communicatiestrategie scherpstelden. Deze inzichten vertaalden we naar een moderne, gebruiksvriendelijke website die zowel het persoonlijke karakter als de professionaliteit van Albeton weerspiegelt.

 

Daarnaast verzorgden we fotografie en videoproducties om het verhaal van Albeton visueel kracht bij te zetten. We ontwikkelden content voor diverse kanalen en ondersteunden bij arbeidsmarktcommunicatie, inclusief een ‘Werken bij’-omgeving op de website. Deze integrale aanpak heeft bijgedragen aan een versterkte merkidentiteit en zichtbaarheid in de markt.

Dienstverlening

Tal Gonen

Tal Gonen

Strateeg

Als familiebedrijf wil je groeien en professionaliseren, maar wel met behoud van je unieke identiteit. Voor Albeton hebben we een onderscheidende positionering ontwikkeld en deze vertaald naar een moderne website, krachtige visuele content en effectieve arbeidsmarktcommunicatie. Het resultaat is een versterkt merk dat klaar is voor de toekomst.

Ik laat je graag zien hoe we dit samen hebben gerealiseerd en wat we voor jouw bedrijf kunnen betekenen