Merkidentiteit

Ontwikkeling van aansprekende content

Ontwikkeling van aansprekende content
Elke dag houden we met plezier alle ballen in de lucht voor onze klanten, maar daardoor vergeten we zelf wel eens om te delen wat we voor hen maken. Zonde, want we werken keihard om aansprekende content te ontwikkelen. De afgelopen tijd hebben we leuke (beeld)projecten uitgevoerd voor o.a. GS1, Dumaco, Audion Packaging en Apex Dynamics. We zijn bezig met pakkende visual identities, tot de verbeelding sprekende branding video´s, acties in de openbare ruimte en fotografie voor online uitingen. In dit blog lichten we een aantal projecten toe.

Films Alain Caron en Active Ants voor Audion Packaging

Voor onze klant Audion Packaging maken we onder andere brandingvideo’s. Dit doen we door middel van invloedrijke personen en bedrijven aan het woord te laten die een van de machines van Audion hebben aangeschaft om een bijdrage te leveren aan het dagelijkse reilen en zeilen van hun bedrijf. Zo hebben we laatst een film gemaakt in het restaurant van TV-kok Alain Caron, Café Caron, waarin hij ons vertelt over zijn restaurant en de vacuümmachine van Audion (zie film hieronder). Ook hebben we gefilmd bij e-fulfilment warehouse Active Ants, waar een Audion Speedpack verpakkingsmachine staat.

Wil je blijven leren over Merkidentiteit?

Sluit je aan bij 2.250 Marketing professionals en ontvang wekelijks een mail met een nieuw inzicht, artikel of whitepaper.

    Fotografie voor website en content marketing Dumaco

    Behalve een positionering, website, huisstijl, artikelen, online marketing en nog veel meer, hebben we ook op 4 vestigingen een fotoshoot gedaan waarin de medewerkers van Dumaco centraal staan. Deze beelden zijn voor verschillende doeleinden gebruikt.

    fotografie websitebedrijfsfotografie websitewebsite fotografie

    Wil je blijven leren over Merkidentiteit?

    Sluit je aan bij 2.250 Marketing professionals en ontvang wekelijks een mail met een nieuw inzicht, artikel of whitepaper.

      GS1 45 jaar: beelden en acties

      Ter ere van het 45-jarige bestaan van onze klant GS1, de wereldwijde leverancier op gebied van productidentificatie door middel van EAN-nummers en barcodes, hebben we drie acties bedacht:

      • Het adopteren van een Zebra bij Artis. Net als de streepjescode is ook het patroon van een Zebra uniek;
      • Het ontwikkelen van een online speurtocht ‘Kraak de barcode’ op de website van GS1. De eerste vraag staat op de homepage en leidt tot verschillende antwoorden en vragen verspreid over de andere pagina’s. Als je de barcode gekraakt hebt maak je kans op een bezoek aan Artis en het bewonderen en voeden van de GS1 zebra in zijn verblijf;
      • Het boegbeeld van GS1 is een flamingo omdat een veel verkocht product in de afgelopen 2 jaar de opblaasflamingo is. In de vijver voor het bedrijfspand hebben we 45 opblaasflamingo’s geplaatst. Een leuke gimmick dat voor een vervreemdend beeld en aandacht zorgde.

      GS1 content: flamingo actie GS1 content flamingo actie GS1 content zebra actiecontent GS1 zebra

      Wil je blijven leren over Merkidentiteit?

      Sluit je aan bij 2.250 Marketing professionals en ontvang wekelijks een mail met een nieuw inzicht, artikel of whitepaper.

        Films voor content strategie Apex Dynamics

        Onze klant Apex Dynamics is dé leverancier in de Benelux van spelingsarme tandwielkasten, tandheugels en rondsels en sponsort verschillende studententeams en initiatieven die te maken hebben met aandrijftechniek. Apex Dynamics gelooft namelijk in de toekomst van techniek en draagt daar graag een steentje aan bij.
        Zo is er een sponsorship met University Racing Eindhoven, een studententeam dat een autonoom rijdende elektrische racewagen heeft ontwikkeld en Team Rembrandts, een studententeam dat met een zelfgemaakte robot meedoet met verschillende wedstrijden waaronder de wereldkampioenschappen FIRST Robotics in Detroit. Ook was daar Clean2Antarctica, een initiatief waarbij een wagen gemaakt van afvalplastic en aangedreven door zonne-energie naar de Zuidpool reed. Een nieuwe samenwerking is die tussen Apex Dynamics en Talaria, een project van de TU Delft. Wij maken verschillende films waarin deze samenwerkingen en ondersteuning centraal staan.

        Meer te weten komen over wat wij doen en maken? Bekijk ons portfolio of neem contact met ons op!