Wat is het resultaat van jouw online marketing?

Rapportage en Dashboards

Altijd inzicht in jouw online marketing resultaten en in duidelijke taal horen of het de goede kant op gaat en waar de mooiste kansen liggen.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Dashboard wordt specifiek voor jou ontwikkeld

Maatwerk

Elke databron kan in het dashboard worden toegepast

Alle online marketing kanalen

Geen ellenlange rapportages, maar één kort, duidelijk verhaal over jouw resultaten

Kort maar krachtig

Geen overbodige data zorgt voor een helder beeld, ongeacht kennisniveau

Overzichtelijk
emma

Waarom Rapportages en Dashboards?

Je maakt betere beslissingen met heldere, up-to-date data. Een praktisch dashboard en duidelijke rapportages maken het voor jou ook nog eens makkelijker om binnen jouw organisatie te rapporteren. En omdat onze dashboards er ook nog eens gelikt uitzien grijpen ze de aandacht zodat je ze centraal kan stellen in besluitvorming. Keer op keer zien we in de praktijk dat een goede rapportage en dashboard leiden tot een beter online marketing resultaat.

vergadering

Onze aanpak

Nadat het is opgebouwd staat de ontwikkeling van het dashboard niet stil. Naar aanleiding van vragen en ontwikkelingen wordt het naar jullie wens aangepast. Hetzelfde geldt voor de rapportages. In de loop van onze samenwerking stemmen we Dashboards en Rapportages helemaal af op jullie voorkeuren en wensen.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Snel schakelen, meedenken en professioneel

Snel schakelen, meedenken en professioneel; dat zijn de 3 woorden die bij mij opkomen als ik aan onze samenwerking denk. Door de projectmatige aanpak in combinatie met een flexibele instelling heeft Merkelijkheid de Soleo website verder gebracht dan vooraf verwacht. Ik kijk uit naar verdere in- en aanvulling met verschillende vormen van content.

Sandra Hulsenboom Soleo Groep
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen.

Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.

Jacques Hoendervangers Air Miles
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner.

Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.

Margit Hoekstra Audion Packaging Machines
Dank je wel Merkelijkheid voor alle inspanningen en begeleiding zover!

Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.

Peter van den Brink Albeton
Jullie tillen het naar een ander niveau.

Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.

Jan Snellen Sportcentrum VU
Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling

Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.

Wouter Stokman Stokman BV
Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Bart Matthaei Ambrero
Het is fijn samenwerken met deze professionals.

Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!

Marieke van der Spruit GS1 Nederland

Rapportage en Dashboards

Databox

We gebruiken leidende dashboardsoftware als basis voor jouw maatwerk dashboard. Knappe visualisaties en real-time geupdate data zijn altijd indrukwekkend.

Maatwerk integraties

Unieke data of bronnen gebruiken? Geen probleem, we cre?ren met plezier een maatwerk integratie zodat alle voor jou relevante data inzichtelijk is.

Multi-platform

Dashboards en rapportages zijn volledig toegankelijk via elk platform of device. En het ziet er overal goed uit!

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?