Wat is het resultaat van jouw online marketing?

Rapportage en Dashboards

Altijd inzicht in jouw online marketing resultaten en in duidelijke taal horen of het de goede kant op gaat en waar de mooiste kansen liggen.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Dashboard wordt specifiek voor jou ontwikkeld

Maatwerk

Elke databron kan in het dashboard worden toegepast

Alle online marketing kanalen

Geen ellenlange rapportages, maar één kort, duidelijk verhaal over jouw resultaten

Kort maar krachtig

Geen overbodige data zorgt voor een helder beeld, ongeacht kennisniveau

Overzichtelijk
emma

Waarom Rapportages en Dashboards?

Je maakt betere beslissingen met heldere, up-to-date data. Een praktisch dashboard en duidelijke rapportages maken het voor jou ook nog eens makkelijker om binnen jouw organisatie te rapporteren. En omdat onze dashboards er ook nog eens gelikt uitzien grijpen ze de aandacht zodat je ze centraal kan stellen in besluitvorming. Keer op keer zien we in de praktijk dat een goede rapportage en dashboard leiden tot een beter online marketing resultaat.

vergadering

Onze aanpak

Nadat het is opgebouwd staat de ontwikkeling van het dashboard niet stil. Naar aanleiding van vragen en ontwikkelingen wordt het naar jullie wens aangepast. Hetzelfde geldt voor de rapportages. In de loop van onze samenwerking stemmen we Dashboards en Rapportages helemaal af op jullie voorkeuren en wensen.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Al direct was er een klik.

Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.

John Verheul Kummler+Matter
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
Veel deskundigheid in huis.

Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.

Nicole van Zuilen EBBEN Partners
Als één team bouwen aan brand value met aansprekende content

Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.

Frederieke Anema TIP Group
Groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Annabel Heijen Buma/Stemra
Kortom: toppers!

Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!

Edwin van Reijsen Intratone
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak.

We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!

Stefan Martens NTS
Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.

Door de samenwerking met Merkelijkheid kunnen wij profiteren van alle specialismen op het gebied van marketing met maar 1 aanspreekpunt. Deze integrale aanpak werkt voor ons perfect.

Cristel Rijnen Injection Point

Rapportage en Dashboards

Databox

We gebruiken leidende dashboardsoftware als basis voor jouw maatwerk dashboard. Knappe visualisaties en real-time geupdate data zijn altijd indrukwekkend.

Maatwerk integraties

Unieke data of bronnen gebruiken? Geen probleem, we cre?ren met plezier een maatwerk integratie zodat alle voor jou relevante data inzichtelijk is.

Multi-platform

Dashboards en rapportages zijn volledig toegankelijk via elk platform of device. En het ziet er overal goed uit!

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?