Wat is het resultaat van jouw online marketing?

Rapportage en Dashboards

Altijd inzicht in jouw online marketing resultaten en in duidelijke taal horen of het de goede kant op gaat en waar de mooiste kansen liggen.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Dashboard wordt specifiek voor jou ontwikkeld

Maatwerk

Elke databron kan in het dashboard worden toegepast

Alle online marketing kanalen

Geen ellenlange rapportages, maar één kort, duidelijk verhaal over jouw resultaten

Kort maar krachtig

Geen overbodige data zorgt voor een helder beeld, ongeacht kennisniveau

Overzichtelijk
emma

Waarom Rapportages en Dashboards?

Je maakt betere beslissingen met heldere, up-to-date data. Een praktisch dashboard en duidelijke rapportages maken het voor jou ook nog eens makkelijker om binnen jouw organisatie te rapporteren. En omdat onze dashboards er ook nog eens gelikt uitzien grijpen ze de aandacht zodat je ze centraal kan stellen in besluitvorming. Keer op keer zien we in de praktijk dat een goede rapportage en dashboard leiden tot een beter online marketing resultaat.

vergadering

Onze aanpak

Nadat het is opgebouwd staat de ontwikkeling van het dashboard niet stil. Naar aanleiding van vragen en ontwikkelingen wordt het naar jullie wens aangepast. Hetzelfde geldt voor de rapportages. In de loop van onze samenwerking stemmen we Dashboards en Rapportages helemaal af op jullie voorkeuren en wensen.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak.

We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!

Stefan Martens NTS
Met Merkelijkheid als onze buitenboordmotor maken we een mooie groei door

Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.

Dennis Wijnants Metel
Thanks to Merkelijkheid for the hard work.

Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.

Malik Berrabah Wisseloord Studios & Academy
Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise.

Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.

Richard Heemskerk HSIBV
De samenwerking verliep uitstekend.

Merkelijkheid heeft voor ons jaarverslag zowel de tekstredactie als de lay-out voor haar rekening genomen. De samenwerking verliep uitstekend. Ze houden zich aan afspraken en zijn flexibel waar nodig. Het eindproduct ziet er gelikt uit!

Frank Broekhuis Royal Ahrend
Jullie tillen het naar een ander niveau.

Ik vind het fantastisch, jullie tillen het naar een ander niveau en de corporate boodschap is duidelijk, heel knap.

Jan Snellen Sportcentrum VU
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen.

Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.

Jacques Hoendervangers Air Miles
Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum.

Met veel plezier lanceren we de website tijdens ons 10-jarig jubileum. Mijn dank gaat specifiek uit naar het team van Marketing & Communicatie dat samen met Merkelijkheid een groot, zeg maar megaproject, heeft gerealiseerd binnen tijd, middelen en budget. eX:plain is zichtbaar gereed voor de komende jaren.

Jobke van den Berg Stichting eX:plain

Rapportage en Dashboards

Databox

We gebruiken leidende dashboardsoftware als basis voor jouw maatwerk dashboard. Knappe visualisaties en real-time geupdate data zijn altijd indrukwekkend.

Maatwerk integraties

Unieke data of bronnen gebruiken? Geen probleem, we cre?ren met plezier een maatwerk integratie zodat alle voor jou relevante data inzichtelijk is.

Multi-platform

Dashboards en rapportages zijn volledig toegankelijk via elk platform of device. En het ziet er overal goed uit!

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?