Onze bijdrage aan de internationale groei van Eraneos

Mirjam de Munnik

Marketing Director
“Ik zou zeggen dat de campagnes centraal staan. We werken samen aan verschillende soorten campagnes – van naamsbekendheid en branding tot meer gerichte initiatieven zoals ABM. Daarbij denken jullie echt mee over hoe we klanten het beste kunnen bereiken, en dan vooral ook qua content. Niet alleen artikelen, maar ook de opbouw van de content in campagnes, video’s – dat hele stuk pakken jullie goed op. Daarin zijn jullie ook echt onderscheidend ten opzichte van anderen.”

Sterke content en campagnes

Sinds de fusie en rebranding naar Eraneos per januari 2023 staat het marketingteam voor een mooie uitdaging. De naamsbekendheid van het jonge merk moet groeien, niet alleen in het IT-domein maar juist in een bredere business context. Tegelijkertijd beweegt de organisatie richting een meer gecentraliseerde, internationale marketingstructuur. Een complexe, maar interessante transformatie waar wij met plezier onze bijdrage aan leveren.

Dienstverlening

De samenwerking draait om inhoud én actie. Merkelijkheid is sparringpartner, uitvoerder én versneller: we reageren snel, experimenteren met nieuwe formats (zoals conversation ads) en houden het tempo hoog. Voor Eraneos maken we marketing tastbaar, ook in een internationale en veranderende context. Voor Eraneos werken wij aan bijvoorbeeld:

Mirjam de Munnik

Marketing Director
“Als je zoekt naar een kleinschalig, pragmatisch bureau dat écht meedenkt en sterk is op contentvlak, dan zit je goed. De lijnen zijn kort, er wordt snel geschakeld – dat maakt het voor mij heel prettig werken.”
Tal Gonen

Tal Gonen

Strateeg

Heb je een sterk marketingteam en zoek je een partner die dat team scherp houdt, versnelt en inhoudelijk aanvult? Voor Eraneos werken we samen aan campagnes, content en vernieuwing — met korte lijnen, tempo en de vrijheid om te experimenteren. Ik laat je graag zien hoe die samenwerking eruitziet en wat het jou kan opleveren.