Luister deze podcast op:
Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met als belangrijkste segment een kijk naar een bijzonder merk of markt. Hema, IKEA, Nike en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts.
Bekijk andere podcastsWe beginnen met het verkennen van de diepgewortelde nostalgische waarde van LEGO. Voor velen van ons zijn LEGO-blokken meer dan alleen speelgoed; het zijn kostbare herinneringen aan dromerige bouwuren en eindeloze verbeelding. In deze aflevering nemen we een reis door de tijd en ontdekken we hoe LEGO erin slaagde een tijdloos merk te worden dat generaties overspant.
Luister en kijk hoe Ties, Tal en Bob de bouwstenen van LEGO’s succes verkennen in deze nieuwe aflevering. Of je nu een LEGO-fan bent of geïnteresseerd bent in de zakelijke strategie van het merk, deze aflevering biedt inzichten, humor en een nostalgische reis door de kleurrijke wereld van LEGO.
Enjoy! En laat ons weten wat je vindt in de comments.
Dank voor het kijken en tot de volgende!
Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!
Moet het korter maar ook leuk? TIKTOK: https://www.tiktok.com/@merkelijkheid INSTAGRAM: https://www.instagram.com/merkelijkheid/?hl=en