Merkelijkheid versterkt zich met online marketing specialist
“Ik ben Kees Mol, Volendammer, gitarist maar vooral online marketing specialist. Sinds 3 april werk ik bij Merkelijkheid. In de voorgaande 3 jaar heb ik ruime ervaring opgedaan en mij gespecialiseerd in online marketing. Zaken als SEO, SEA, Social Media Advertising, Website optimalisatie en e-mailmarketing, beheers ik tot in de puntjes.
Deze ervaring neem ik mee en ga ik inzetten om Merkelijkheid klanten online, nog succesvoller te maken.
Bij Merkelijkheid wil ik mezelf daarnaast verder ontwikkelen als allround marketeer. Merkelijkheid vindt dat een sterk merk gebouwd is op een nog sterkere positionering, deze visie spreekt mij enorm aan. Het vanuit die positionering bouwen aan merken biedt onze opdracht echt handelingsperspectief, ook bij de inzet van middelen van huisstijl tot aan website. De creativiteit en het echt helpen van klanten, dus niet alleen maar roepen maar vooral doen spreekt mij erg aan!
In de afgelopen weken heb ik al ontzettend veel opdrachtgevers ontmoet en heb in de “keukens gekeken” van bedrijven in branches waar je anders niet zo snel mee in aanraking komt. Ik zie er echt naar uit om dit ook in de komende tijd te doen.
Wellicht tot snel!”
Deel dit artikel
Blijf op de hoogte en ontvang maandelijks onze nieuwsbrief
Download het gratis e-book positioneren
Ontvang direct het e-book positionering bij inschrijving voor onze nieuwsbrief.
Gratis
Gegevens
Contactvoorkeur
Bevestiging
Wij helpen jou graag je doel(en) te bereiken!
We hebben nog iets meer informatie nodig.
Wanneer kunnen we jou bellen?
Wanneer kunnen we jou het beste bereiken?
Bedankt voor je aanvraag!We bellen jou de volgende werkdag tussen
Het geheim van sterke merken kopen
Neem contact met ons op
Leuk, we komen graag in contact met jou!
Download het gratis e-book positioneren
Ontvang direct het e-book positionering bij inschrijving voor onze nieuwsbrief.
Gratis
Op deze website worden cookies en vergelijkbare technieken gebruikt om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt.