Adverteer op het grootste zakelijke netwerk met ruim 875 miljoen leden.
Gebruik onze kennis en ervaring met LinkedIn adverteren om jouw merk succesvol te maken. We creëren effectieve campagnes waarmee we jouw doelen realiseren.
Gemiddeld realiseren we voor €100 campagnebudget 2,6 leads.
LinkedIn is het platform met de beste doelgroep targeting.
Onze LinkedIn Advertising benchmark maakt bijsturen én analyse eenvoudig
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop voor jouw merk
LinkedIn biedt toegang tot een zeer gespecialiseerd publiek van professionals, en het bereiken van de juiste doelgroep is van cruciaal belang. Bij Merkelijkheid helpen we u bij het identificeren en targeten van de juiste professionals die geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten. Onze content creatie is van de hoogste kwaliteit. We begrijpen dat LinkedIn-gebruikers gewend zijn aan professionele en informatieve content. Onze experts ontwikkelen content die niet alleen de aandacht trekt, maar ook waarde biedt aan uw doelgroep.
Merkelijkheid beschikt over een team van LinkedIn-advertentiespecialisten met diepgaande kennis van het platform. We begrijpen de unieke mogelijkheden en uitdagingen van adverteren op LinkedIn en ontwikkelen strategieën die specifiek zijn afgestemd op jouw doelen. We ondersteunen (ontzorgen zelfs) van A tot Z.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
Het is fijn samenwerken met deze professionals. Naast kennis en kunde zorgen ze altijd voor een creatieve twist!
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.
LinkedIn is wereldwijd, maar zeker ook in Nederland hét zakelijke social media platform waar jouw potentiële B2B relaties en klanten op zoek gaan naar informatie en inspiratie. Waar de meeste bedrijven, zowel B2B als B2C, al wel een bedrijfspagina hebben en het platform gebruiken om nieuwe werknemers te vinden, wordt LinkedIn adverteren veel minder toegepast. En dat terwijl het zoveel mogelijkheden biedt. Met organische LinkedIn-activiteit blijf je toch vooral binnen je eigen eerste-, tweede- en misschien derdegraads netwerk zichtbaar. Met LinkedIn adverteren realiseren we zichtbaarheid onder een grotere doelgroep. Dit zijn onze vijf belangrijkste redenen om dit jaar nog budget vrij te maken en te starten met LinkedIn adverteren:
LinkedIn is het grootste zakelijke social media platform, zeker in Nederland waar praktisch iedere werkende een profiel heeft
Jouw concurrentie gebruikt LinkedIn Advertising nog niet, jouw kans dus om op te vallen
Je weet de ROI van jouw campagne precies en hebt alle data inzichtelijk in een prachtig dashboard
De kosten (CPM én campagnekosten) van een LinkedIn campagne zijn meestal lager dan andere kanalen
Je bereikt precies de juiste doelgroep, en niemand anders. LinkedIn biedt unieke mogelijkheden voor het samenstellen van jouw doelgroep.
Jouw resultaten verbeteren iedere campagne, we leren alles over de voorkeuren van jouw doelgroep.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door.
Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen
over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?