Adverteer op het grootste zakelijke netwerk met ruim 875 miljoen leden.
Gebruik onze kennis en ervaring met LinkedIn adverteren om jouw merk succesvol te maken. We creëren effectieve campagnes waarmee we jouw doelen realiseren.
Gemiddeld realiseren we voor €100 campagnebudget 2,6 leads.
LinkedIn is het platform met de beste doelgroep targeting.
Onze LinkedIn Advertising benchmark maakt bijsturen én analyse eenvoudig
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop voor jouw merk
LinkedIn biedt toegang tot een zeer gespecialiseerd publiek van professionals, en het bereiken van de juiste doelgroep is van cruciaal belang. Bij Merkelijkheid helpen we u bij het identificeren en targeten van de juiste professionals die geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten. Onze content creatie is van de hoogste kwaliteit. We begrijpen dat LinkedIn-gebruikers gewend zijn aan professionele en informatieve content. Onze experts ontwikkelen content die niet alleen de aandacht trekt, maar ook waarde biedt aan uw doelgroep.
Merkelijkheid beschikt over een team van LinkedIn-advertentiespecialisten met diepgaande kennis van het platform. We begrijpen de unieke mogelijkheden en uitdagingen van adverteren op LinkedIn en ontwikkelen strategieën die specifiek zijn afgestemd op jouw doelen. We ondersteunen (ontzorgen zelfs) van A tot Z.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!
Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
We hadden een website, die was niet meer van deze tijd. Nu beschikken we over een flitsende mooie nieuwe website waar we ontzettend trots op zijn. We willen jullie bedanken voor al het werk dat jullie pro-deo voor ons hebben gedaan, van de website tot de organisatie van de mooie bijeenkomst in het Stadhuis. Een mooiere bekroning op ons werk hadden we ons niet voor kunnen stellen.
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
LinkedIn is wereldwijd, maar zeker ook in Nederland hét zakelijke social media platform waar jouw potentiële B2B relaties en klanten op zoek gaan naar informatie en inspiratie. Waar de meeste bedrijven, zowel B2B als B2C, al wel een bedrijfspagina hebben en het platform gebruiken om nieuwe werknemers te vinden, wordt LinkedIn adverteren veel minder toegepast. En dat terwijl het zoveel mogelijkheden biedt. Met organische LinkedIn-activiteit blijf je toch vooral binnen je eigen eerste-, tweede- en misschien derdegraads netwerk zichtbaar. Met LinkedIn adverteren realiseren we zichtbaarheid onder een grotere doelgroep. Dit zijn onze vijf belangrijkste redenen om dit jaar nog budget vrij te maken en te starten met LinkedIn adverteren:
LinkedIn is het grootste zakelijke social media platform, zeker in Nederland waar praktisch iedere werkende een profiel heeft
Jouw concurrentie gebruikt LinkedIn Advertising nog niet, jouw kans dus om op te vallen
Je weet de ROI van jouw campagne precies en hebt alle data inzichtelijk in een prachtig dashboard
De kosten (CPM én campagnekosten) van een LinkedIn campagne zijn meestal lager dan andere kanalen
Je bereikt precies de juiste doelgroep, en niemand anders. LinkedIn biedt unieke mogelijkheden voor het samenstellen van jouw doelgroep.
Jouw resultaten verbeteren iedere campagne, we leren alles over de voorkeuren van jouw doelgroep.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door.
Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen
over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?