Adverteer op het grootste zakelijke netwerk met ruim 875 miljoen leden.
Gebruik onze kennis en ervaring met LinkedIn adverteren om jouw merk succesvol te maken. We creëren effectieve campagnes waarmee we jouw doelen realiseren.
Gemiddeld realiseren we voor €100 campagnebudget 2,6 leads.
LinkedIn is het platform met de beste doelgroep targeting.
Onze LinkedIn Advertising benchmark maakt bijsturen én analyse eenvoudig
Samen richten wij ons op resultaat: Merkbekendheid en leads/verkoop voor jouw merk
LinkedIn biedt toegang tot een zeer gespecialiseerd publiek van professionals, en het bereiken van de juiste doelgroep is van cruciaal belang. Bij Merkelijkheid helpen we u bij het identificeren en targeten van de juiste professionals die geïnteresseerd zijn in uw producten of diensten. Onze content creatie is van de hoogste kwaliteit. We begrijpen dat LinkedIn-gebruikers gewend zijn aan professionele en informatieve content. Onze experts ontwikkelen content die niet alleen de aandacht trekt, maar ook waarde biedt aan uw doelgroep.
Merkelijkheid beschikt over een team van LinkedIn-advertentiespecialisten met diepgaande kennis van het platform. We begrijpen de unieke mogelijkheden en uitdagingen van adverteren op LinkedIn en ontwikkelen strategieën die specifiek zijn afgestemd op jouw doelen. We ondersteunen (ontzorgen zelfs) van A tot Z.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.
Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.
Merkelijkheid is dé oplossing voor digitale marketing. Ze begrijpen onze branche en leveren een strategie die naadloos aansluit bij onze werkwijze. Ze hebben ons geholpen met een nieuwe website, sociale media en campagnes, en denken actief mee over onze strategie. We zijn erg tevreden met de resultaten.
Wij werken inmiddels al een paar jaar en naar volle tevredenheid met Merkelijkheid samen. Er is echt sprake van een partnership. Wij beschikken met Merkelijkheid over een grote professionele externe marketingafdeling. Zij bedenken daarnaast steeds weer nieuwe dingen die ons verder helpen, zoals een custom digital configurator maar ook aansprekende (video) content die bijdraagt aan onze vindbaarheid en merkwaarde.
Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!
LinkedIn is wereldwijd, maar zeker ook in Nederland hét zakelijke social media platform waar jouw potentiële B2B relaties en klanten op zoek gaan naar informatie en inspiratie. Waar de meeste bedrijven, zowel B2B als B2C, al wel een bedrijfspagina hebben en het platform gebruiken om nieuwe werknemers te vinden, wordt LinkedIn adverteren veel minder toegepast. En dat terwijl het zoveel mogelijkheden biedt. Met organische LinkedIn-activiteit blijf je toch vooral binnen je eigen eerste-, tweede- en misschien derdegraads netwerk zichtbaar. Met LinkedIn adverteren realiseren we zichtbaarheid onder een grotere doelgroep. Dit zijn onze vijf belangrijkste redenen om dit jaar nog budget vrij te maken en te starten met LinkedIn adverteren:
LinkedIn is het grootste zakelijke social media platform, zeker in Nederland waar praktisch iedere werkende een profiel heeft
Jouw concurrentie gebruikt LinkedIn Advertising nog niet, jouw kans dus om op te vallen
Je weet de ROI van jouw campagne precies en hebt alle data inzichtelijk in een prachtig dashboard
De kosten (CPM én campagnekosten) van een LinkedIn campagne zijn meestal lager dan andere kanalen
Je bereikt precies de juiste doelgroep, en niemand anders. LinkedIn biedt unieke mogelijkheden voor het samenstellen van jouw doelgroep.
Jouw resultaten verbeteren iedere campagne, we leren alles over de voorkeuren van jouw doelgroep.
Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door.
Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen
over je product, dienst of voorkeuren.
Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?