Samen zorgen we voor een hoog rendement op jouw online advertentiebudget. Op basis van onze ervaring en jouw marktkennis kiezen we voor de juiste doelgroep, advertenties, budget en content. De resultaten vatten we in een aantrekkelijk, realtime dashboard zodat jij ook tijdens de campagne altijd je vinger aan de pols kan houden.
Je mag natuurlijk ook meerdere opties aanvinken
Content is key! Dit klinkt vrij logisch maar in de praktijk zien wij dat er vaak sub optimale advertenties gedeeld wordt en hier nog veel kansen liggen. Met het juiste beeldmateriaal en teksten met een duidelijke CTA zorg jij voor meer awareness, conversies en leads.
Wij zetten LinkedIn advertising veel in voor onze klanten. We helpen u om de juiste doelgroep met professionals te bereiken met hoogwaardige content die zowel aandacht trekt als waarde toevoegt voor uw doelgroep. En daarom leads oplevert.
Lees meerWaarom adverteren op Instagram? Wij leggen de nadruk op content die opvalt en de aandacht van jouw doelgroep vasthoudt. Met een diepgaande contentstrategie en data-gedreven optimalisatie bereiken we jouw doelen efficiënt en maximaliseren we de ROI.
Lees meerAdverteren op Facebook biedt uitgebreide segmentatie mogelijkheden, diverse advertentie-indelingen en een goede meetbaarheid. Met meer dan 2,8 miljard actieve gebruikers is het platform essentieel voor merken om hun doelgroep te bereiken en te converteren.
Lees meerOntdek effectieve YouTube-advertenties met Merkelijkheid. We helpen onze klanten met het realiseren van aantrekkelijke hooks, slim content hergebruik strategie en data-gedreven beslissingen voor optimale resultaten.
Lees meerMet honderden miljoenen actieve gebruikers, vooral jongeren, biedt TikTok unieke mogelijkheden om een breed publiek te bereiken. Creatieve tools en virale potentie maken aantrekkelijke videocontent mogelijk. Biedt als jong platform veel kansen voor B2B bedrijven.
Lees meerWij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.
We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.
Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.
Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.
Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.
De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen we graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.
De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking.
Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.
Merkelijkheid heeft ons in de opstartfase van ons kantoor commercieel ondersteund, met positionering, website en marketingcampagnes. Sympathieke mensen. Veel deskundigheid in huis. We hebben veel van de samenwerking geleerd.
We zijn erg tevreden over de grondige voorbereiding en heldere aanpak. Hierdoor maakt Merkelijkheid complexe onderwerpen eigen, waardoor een natuurlijk gesprek met onze technische collega’s ontstaat. Whitepapers bijvoorbeeld over digital printing worden met trots intern gedeeld en ingezet om onze doelgroepen te inspireren. Onze contentstrategie heeft in 2020 ruim 600.000 impressies gerealiseerd en we hebben daarnaast de 10.000e volger op LinkedIn verwelkomd. De whitepapers hebben aantoonbaar bijgedragen aan nieuwe leads en klanten. Een mooie prestatie!
Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.
Een zeer fijne samenwerking. Merkelijkheid voelt goed aan wat wij willen en is als het nodig is lekker dwars. Ze schakelen snel en zijn altijd bereikbaar. Ik zou zeggen: een verlengstuk van ons bedrijf op het gebied van marketing.
Wij werken met Merkelijkheid intensief samen als partners. Zij vormen onze externe marketingafdeling en wij maken gebruik van al hun expertise. Zij hebben ons geholpen vanuit een positionering richting middelen als onze prachtige website, ze zijn verantwoordelijk voor online- en contentmarketing en ook in de toekomst staan er mooie ontwikkelingen in de planning richting een verdere digitalisering.
Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.
Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!
Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!
Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.
Door continue te sparren met Merkelijkheid, waarbij ze ons regelmatig een spiegel voorhouden (soms pijnlijk hard maar altijd fair), is het mede door hun aanpak gelukt om gezamenlijk onze commerciële doelstellingen te realiseren.
Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.
Ik vertel je graag meer over onze online marketing aanpak en laat je dan graag gelijk voorbeelden zien van de resultaten die wij voor vergelijkbare bedrijven en merken hebben behaald. Je krijgt dan een goed idee van onze kundigheid en werkwijze.