Autoriteit en vertrouwen opbouwen in jouw industrie?

Content marketing

We bouwen aan merkwaarde, klantrelaties en loyaliteit door een gerichte content marketing aanpak.

Wat is jouw doel?

emma
Luminis logo
NTS logo wit
Muziekgebouw logo
Buma Stemra logo
Wisseloord logo
PUUR logo
Holtrop Ravesloot logo
TIP Group logo
eX:plain logo
GS1 logo
Apex Dynamics logo
Audion logo

Wij kennen de B2B en weten als geen ander hoe je hier content marketing inzet.

B2B Specialist

Met meer dan 12 jaar ervaring zijn wij dé B2B content marketing expert.

12+ jaar

Een duidelijke prijs, zonder verrassingen achteraf

Heldere prijzen

Wij leveren kwaliteit en op tijd, gegarandeerd

Nooit vertraging
esther

Waarom Content marketing?

Juist in B2B is sterke contentmarketing dé manier om autoriteit en vertrouwen op te bouwen bij jouw doelgroep. Ook draagt contentmarketing bij aan interne trots en online vindbaarheid. Het creëren van aansprekende content is een duurzame manier om te bouwen aan merkwaarde en onderscheidend vermogen. Het resultaat? Meer leads en aanvragen, een betere marge of zelfs een hogere bedrijfswaardering.

ties

Onze aanpak

Als specialisten in B2B contentcreatie en distributie weten wij als geen ander wat ervoor nodig is om succesvolle content marketing te bedrijven. Binnen twee weken hebben we een plan opgesteld en gaan we aan de slag. Binnen een maand staat de eerste content online. Het begin van succesvolle Content Marketing.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief

We hebben veel goede reacties gehad op ons jaarverslag. De samenwerking met Merkelijkheid was stimulerend en interactief. Daarnaast was de doorlooptijd erg kort en zijn we binnen het budget gebleven. Dus alleen maar complimenten!

Anne Jan Stuij Gispen
Snel schakelen, meedenken en professioneel

Snel schakelen, meedenken en professioneel; dat zijn de 3 woorden die bij mij opkomen als ik aan onze samenwerking denk. Door de projectmatige aanpak in combinatie met een flexibele instelling heeft Merkelijkheid de Soleo website verder gebracht dan vooraf verwacht. Ik kijk uit naar verdere in- en aanvulling met verschillende vormen van content.

Sandra Hulsenboom Soleo Groep
Dank je wel Merkelijkheid voor alle inspanningen en begeleiding zover!

Wij zijn heel tevreden over het proces en het resultaat.

Peter van den Brink Albeton
De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”.

Wij hebben in de afgelopen jaren samen meerdere Investment Memoranda ontwikkeld. De samenwerking met Merkelijkheid kenmerkte zich door een echte “can do attitude”. Zij denken altijd mee zowel op procesniveau als in het optimaliseren van design. Dit altijd met een uitstekend eindresultaat en dus veel positieve feedback, ook van onze klanten en investeerders.

Gijs Halm Kempen
Al direct was er een klik.

Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.

John Verheul Kummler+Matter
Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling

Met verwondering denken we terug aan de creativiteit die gelegd is in onze merkontwikkeling en de mooie voorstellen die zijn gedaan, we zien daarnaast erg uit naar de toekomst!

Matthijs Freijters Led Wereld
Voelt als een echt partnership.

Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.

Johan de Meij Noord-Holland Inbouw
Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Een scherpe positionering vereist duidelijke keuzes. Hoe zien we onszelf en wat maakt ons uniek? Welke doelgroep willen we aanspreken, en welke niet? Die keuzes zijn moeilijk, omdat je altijd het gevoel hebt een deel van de markt weg te strepen bij het maken van die keuzes. Daarom is het ontzettend waardevol om een marketingpartner te hebben die dit interne gesprek faciliteert, je een spiegel voor houdt en je vervolgens dwingt om die keuzes te maken. Merkelijkheid heeft deze rol in onze herpositionering goed gepakt!

Bart Matthaei Ambrero

Content Marketing

Wat is de beste manier om jouw boodschap te verspreiden? Is dat video, een whitepaper of toch gewoon een persbericht? En op welk kanaal moet ik dat plaatsen? Dit zijn de vraagstukken waar wij ons dagelijks mee bezighouden. Samen met onze klanten bepalen we welke kanalen en middelen goed passen bij het merk of bedrijf. Vervolgens sturen we bij op basis van de resultaten en data zodat we een zo hoog mogelijk rendement op jouw marketingbudget realiseren.

google ads

Google Ads

Betaalde zoekadvertenties die directe zichtbaarheid geven op Google. Ideaal voor bedrijven om specifieke diensten te promoten en directe leads te genereren.

google

Analyse & Optimalisatie

Organische zoekmachineoptimalisatie om duurzame zichtbaarheid te bereiken. Bedrijven kunnen thought leadership tonen en kwalitatieve leads aantrekken via informatieve content.

linkedin

LinkedIn

Het professionele netwerkplatform met miljoenen gebruikers. Hier kunnen bedrijven besluitvormers bereiken, relaties opbouwen en gerichte content delen.

instagram

Instagram

Visueel platform waarop bedrijven hun merkverhaal kunnen vertellen, innovaties kunnen tonen en een jonger publiek kunnen bereiken.

facebook

Facebook

Een veelzijdig platform dat veel kansen biedt. Bedrijven kunnen gerichte advertentiecampagnes uitvoeren, waardevolle content delen en directe relaties met potentiëe klanten opbouwen.

tiktok

TikTok

Een opkomend kanaal voor bedrijven, vooral om awareness te genereren bij een jongere doelgroep (werving!) en op een creatieve manier de bedrijfscultuur te tonen.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Annabel Heijen

Buma/Stemra

Buitenboordmotor

Wij werken als verlengstuk van jouw marketingafdeling en zetten de specialist in die jullie echt nodig hebben.

Merkelijkheid stond aan de basis van het ontstaan van ons merk. Zij hebben ons stap voor stap begeleid in de merkontwikkeling. Zij waren betrokken bij de creatie van ons verhaal, onze naam en onze visuele identiteit. Ook hebben ze onze website gerealiseerd. Wat er nu al staat overtreft al mijn verwachtingen!

Martijn Poldervaart

KEI Kung Fu

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

De content die jullie hebben gerealiseerd, zoals de bedrijfsfilm is echt fantastisch. Het laat prachtig zien wie wij zijn en over welke competenties Donghua beschikt. Wij zijn ontzettend blij met het resultaat en de samenwerking.

Frans Morskate

Donghua International

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij werken als één team met Merkelijkheid aan meer zichtbaarheid en merkwaarde. Zij zijn sterk in de realisatie van aansprekende content en de distributie ervan.

Frederieke Anema

TIP Group

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?