Tekst met impact: van lezer naar klant!

Tekst

Meer zichtbaarheid en conversie door goede tekst. Sterke content die tot de kern van jullie onderscheidend vermogen komt.

Wat is jouw doel?

tal
Luminis logo
Holtrop Ravesloot logo
PUUR logo
Wisseloord logo
Buma Stemra logo
Pepperminds logo
Muziekgebouw logo
Leidmotiv logo
Kei Kung Fu logo
Infomedics Logo wit
NTS logo wit
Audion logo

Wij schrijven geen willekeurige teksten; over ieder woord wordt nagedacht

Doelgericht

Duidelijke, vaste prijzen voorkomt verassingen

Vaste prijzen

Ons team heeft jarenlange ervaring met schrijven van teksten

10+ jaar ervaring

SEO-geoptimaliseerde tekst om het organische bereik te maximaliseren.

SEO
emma

Waarom tekst?

Veel mensen lopen vaak vast bij het schrijven van een tekst: waar te beginnen en waarover te schrijven, zijn veelvoorkomende uitdagingen. Tekst is de brug tussen een bedrijf en zijn publiek; het prikkelt de lezer en zet aan tot actie. Met de juiste toon en overtuigingskracht verandert een simpel bezoekje in een daadwerkelijke stap vooruit, zoals een aankoop, inschrijving of deelname. Goed geschreven tekst is vaak het kantelpunt waarop interesse verandert in een echte conversie.

tal en esther

Onze aanpak

Klanten kunnen ons een briefing sturen of een interview inplannen met een van onze specialisten. We zien dat veel mensen moeite hebben met het schrijven van tekst en niet weten waar te beginnen, vooral als er ook andere taken op hun bord liggen. Tijdens een interview duiken we diep in op het verzamelen van essentiële informatie. Het gezegde “vreemde ogen dwingen” werkt in ons voordeel; klanten bereiden zich beter voor en delen meer inhoud wanneer geïnterviewd door een nieuw gezicht. Ons team levert snel teksten op, zodat klanten zich op hun kernactiviteiten kunnen richten.

Wat vinden onze klanten van ons?

De ervaringen van onze klanten zijn natuurlijk het beste bewijs. Daarom delen wij graag testimonials en uitspraken van daadwerkelijke klanten om aan jou te laten zien dat wij onze beloftes waarmaken. Ben je benieuwd naar het project waardoor zij of hij zo’n lovend verhaal deelt? Daar vertellen we je in een gesprek graag meer over.

Al direct was er een klik.

Via een kennis kwamen wij in contact met Merkelijkheid. Al direct was er een klik. Dat kwam omdat hun verfrissende manier van benaderen een totaal ander licht werpt op de situatie. Al snel konden ze zich een beeld vormen van onze toch wel onbekende markt van diensten en producten in de bovenleiding van tram en trolleybus.

John Verheul Kummler+Matter
Kortom: toppers!

Merkelijkheid heeft onze website gebouwd en veel (video)content gerealiseerd. Dit doen zij uitstekend en altijd ook nog ruim voor de deadline opgeleverd, kortom: toppers!

Edwin van Reijsen Intratone
Voelt als een echt partnership.

Werken met Merkelijkheid voelt als een echt partnership. Zij zorgen voor aansprekende en hoogwaardige content en een optimale distributie, zo blijft mijn bedrijf zichtbaar.

Johan de Meij Noord-Holland Inbouw
Groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Samen met Merkelijkheid werken wij aan de herpositionering van ons merk. Daarnaast zijn zij partners in content en (financiële) corporate communicatie. Denk aan online jaarverslagen, video’s en animaties. Wij werken heel prettig samen met Merkelijkheid en hebben groot vertrouwen in hun expertise op het gebied van merkontwikkeling.

Annabel Heijen Buma/Stemra
Thanks to Merkelijkheid for the hard work.

Thanks to Merkelijkheid for the hard work, support and for thinking with us about how to show to the world the new Wisseloord and all its activities, that are booming nowadays.

Malik Berrabah Wisseloord Studios & Academy
Met Merkelijkheid als onze buitenboordmotor maken we een mooie groei door

Sinds we met Merkelijkheid werken kunnen we ons echt focussen op onze core-business en dat zie je terug in de groei van onze organisatie. De korte lijnen tussen ons en Merkelijheid zijn fijn. Ze weten zich snel de toch wel inhoudelijke materie eigen te maken en komen met nieuwe ideeën. Kortom, een fijne samenwerking.

Dennis Wijnants Metel
Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner.

Merkelijkheid is al een paar jaar onze online marketing en content partner. Met een mooie mix van tekst, video, distributie en analyse bouwen we in een echt partnership aan merkwaarde, trots en conversie.

Margit Hoekstra Audion Packaging Machines
Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen.

Merkelijkheid heeft ons geholpen om engagement met ons merk via social media te versnellen. Met behulp van hun snelheid, flexibiliteit en creativiteit hebben we in korte tijd een groot aantal trouwe volgers aan ons weten te binden.

Jacques Hoendervangers Air Miles

Soorten Tekst

Er zijn verschillende soorten teksten, ieder heeft zijn eigen doel. Hieronder zie je wat voorbeelden van de tekst die wij schrijven. Samen met een korte beschrijving en hoe deze kunnen bijdragen aan jouw succes:

Blogartikelen

Ideaal voor het delen van inzichten, nieuws, product informatie en het bouwen aan de SEO positie van jouw merk.

Whitepapers

Deel diepgaande kennis over jouw vak of product, ideaal voor het genereren van leads.

Website tekst

Kort maar krachtig mensen informeren over jouw merk product of diensten, SEO is natuurlijk essentieel aandachtspunt.

Nieuwsbrief

Perfect voor het onderhouden van relaties met klanten en het delen van belangrijke nieuwtjes.

Brochure

Soms wil je wat achterlaten of aanbieden als download en een brochure is hiervoor het uitgelezen middel.

Social media post

Korte pakkende teksten vergroten je online zichtbaarheid en zorgen voor interactie met je doelgroep.

Typisch Merkelijkheid

Wij werken vaak jarenlang voor onze klanten. Waarom? Omdat we samen doelen bereiken. Hoe we dat doen leggen we hieronder kort uit. En daar gaan we in een persoonlijk gesprek graag dieper op in.

Praktisch ingesteld

We gaan aan de slag en bereiken doelen en houden niet zo van lange meetings.

Persoonlijk

Je werkt met vaste specialisten die jou en jouw bedrijf goed kennen. Al snel zijn we samen één team.

Nieuwsgierig

Na een tijdje kennen wij jullie door en door. Je hoeft ons dus steeds minder uit te leggen over je product, dienst of voorkeuren.

Wij leren je graag beter kennen

Want het blijft natuurlijk mensenwerk. Laten we een keer kort praten over wat jullie nodig hebben en wij bieden. Lekker vrijblijvend. We zijn er vast snel achter of er een klik is. Heb je 30 minuten voor mij?