Podcast

Positionering Action: Ben jij een fan van deze prijsstunter?

Positionering Action: Ben jij een fan van deze prijsstunter?
Als je iemand bent die graag koopjes scoort in winkels, is deze aflevering iets voor jou. Vandaag duiken we diep in het merk Action, een van de grootste retailmerken van Europa. Maar hier komt de twist—je ontdekt hoe ze niet alleen lage prijzen bieden, maar ook hoe ze slimme tactieken gebruiken om jouw perceptie van hun producten te beïnvloeden. Aan het einde van deze podcast weet je precies hoe Action haar winkels, assortiment en prijsbeleid zo inricht, dat jij altijd maar blijft kopen. Is Action een schatkist of een grote val? Na het luisteren weet je precies waarvoor je naar de Action moet gaan en waarvoor niet. 

Luister deze podcast op:

Elke twee weken een nieuwe aflevering over positionering met een analyse van een bijzonder merk of markt. Chiquita, Odido, Lidl en Red Bull kwamen al aan bod. Benieuwd geworden? Bekijk hier de andere podcasts:

Bekijk andere podcasts

Don’t be a Penguin

Don’t be a Penguin is een productie van Merkelijkheid. Een B2B marketing bureau dat deze podcast gebruikt om te praten over alledaagse merken en hier de lessen uit haalt die jij ook in de praktijk kan toepassen. Je lacht, leert nieuwe feitjes en krijgt inzichten in hoe het succes van deze merken tot stand kwam.

Wil je input leveren voor onze show? Heb je suggesties voor thema’s of vragen voor Ties en Tal over marketing en positioneren? Stuur ze naar dontbeapenguin@merkelijkheid.com of laat een berichtje of comment achter waar je kijkt of luistert. Dank voor het kijken en tot de volgende!

Moet het korter maar ook leuk?
TIKTOK: https://www.tiktok.com/@merkelijkheid
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/merkelijkheid/?hl=en