020 854 01 88

Blogs

Do’s en dont’s voor het gebruik van beeld in jouw jaarverslag

Aan de hand van het 2017 jaarverslag van Heineken, KPN en Rabobank bespreken wij grote aantallen do's en dont's waar dit het gebruik van beeld in een jaarverslag betreft.
Lees verder

Merkelijkheid versterkt zich met online marketing specialist

Merkelijkheid is aan het groeien. Sinds 3 april hebben we ons versterkt met online marketing specialist Kees Mol. Kees gaat onze klanten verder ondersteunen op het gebied van online marketing.
Lees verder

Nieuw talent aan de slag bij Merkelijkheid

Sinds 12 maart versterkt Suzanne Ophof het Merkelijkheid team als Junior Marketeer en Project Manager op vraagstukken rond positionering en merkidentiteit.
Lees verder

Afgestudeerd (of bijna) en werken bij Merkelijkheid?

Aan de slag bij een marketing- en communicatiebureau waar je werkt voor aansprekende klanten en écht impact kan hebben? Wij zoeken op korte termijn iemand die van aanpakken weet en zich op ons vakgebied wil ontwikkelen. 
Lees verder

De beste kleur bij jouw positionering en merkidentiteit bepalen

Kleur bepaalt, ook in B2B, wat mensen van een merk denken. Hoe gebruik je kleur om ervoor te zorgen dat merkidentiteit en positionering elkaar steunen?
Lees verder

10 Verrassende Alternatieven voor een Functionele Positionering in B2B

Artikel vol met voorbeelden van industriële en andere B2B bedrijven die zich succesvol weten te positioneren met verrassend andere concepten.
Lees verder

Positionering zakelijke dienstverlening: 7 essentiele tools

Zakelijk dienstverleners vechten allemaal binnen hetzelfde kader om een unieke plek. Hoe stap je daaruit en creëer je echt onderscheidend vermogen?
Lees verder

Social media gebruik in Nederland: een dooie boel?

Aan de hand van twee grote Nederlandse onderzoeken bespreken we het social media gebruik in Nederland en wat dit (zakelijk) voor jou betekent.
Lees verder

Positionering kiezen: is er een ideale positionering voor jouw merk?

Hoe maakbaar is een positionering? Veel merken denken aan de positionering als masker, maar hoe toekomstbestendig en oprecht is dat?
Lees verder