020 854 01 88

Blogs

SEO voor gevorderden: naaf en spaak content marketing strategie

Vind je het steeds moeilijker om het verschil te maken bij jouw SEO inspanningen? De naaf en spaak strategie is het antwoord waar je naar zoekt
Lees verder

In 9 stappen jouw positionering implementeren

De implementatie bepaalt het succes van jouw nieuwe positionering en verdient daarom alle aandacht. Deze stappen zijn essentieel.
Lees verder

Merkelijkheid heet Vera Zonneveld van harte welkom!

Vera Zonneveld is vandaag gestart bij Merkelijkheid en gaat de komende tijd onderzoek doen naar de marketingvolwassenheid van industriële bedrijven.
Lees verder

Plan van aanpak positionering; uitwerking in 10 stappen

Een unieke positionering is het fundament voor onderscheidend vermogen en duurzaam succes, maar tot vandaag ontbrak een duidelijk stappenplan positionering.
Lees verder

Pinguïns van Café Royal: luie marketeers stelen positionering Nespresso

Café Royal gaat zo ongeveer met de hele positionering van Nespresso aan de haal en doet weinig moeite dit te verhullen. Daarom zijn ze Pinguïn van de Maand.
Lees verder

Onderdelen positionering, waaruit bestaat een positionering?

In dit artikel een overzicht van de belangrijkse positionering onderdelen zodat jouw positionering ook daadwerkelijk praktisch te gebruiken is.
Lees verder

Waarde van marketing aantonen, winnen als bedrijf én als marketeer

Begrijpelijk rapporteren en afstemming is cruciaal voor het aantonen van de waarde van marketing. We delen essentiële vragen en regels die daarbij helpen.
Lees verder

11 concrete voordelen van inbound marketing

Haal jij het maximale uit jouw inbound marketing? Deze 11 pijlers zijn een praktische checklist om dat te controleren en waar nodig actie te ondernemen.
Lees verder

De voordelen en nadelen van AMP + casestudy

De eerste AMP-pagina's staan al bovenaan de zoekresultaten van Google, maar betekent dit ook dat jij AMP-pagina's op jouw zakelijke website moet bieden?
Lees verder