020 854 01 88

Blogs

Plan van aanpak positionering; uitwerking in 10 stappen

Een unieke positionering is het fundament voor onderscheidend vermogen en duurzaam succes, maar tot vandaag ontbrak een duidelijk stappenplan positionering.
Lees verder

Pinguïns van Café Royal: luie marketeers stelen positionering Nespresso

Café Royal gaat zo ongeveer met de hele positionering van Nespresso aan de haal en doet weinig moeite dit te verhullen. Daarom zijn ze Pinguïn van de Maand.
Lees verder

Onderdelen positionering, waaruit bestaat een positionering?

In dit artikel een overzicht van de belangrijkse positionering onderdelen zodat jouw positionering ook daadwerkelijk praktisch te gebruiken is.
Lees verder

Waarde van marketing aantonen, winnen als bedrijf én als marketeer

Begrijpelijk rapporteren en afstemming is cruciaal voor het aantonen van de waarde van marketing. We delen essentiële vragen en regels die daarbij helpen.
Lees verder

11 concrete voordelen van inbound marketing

Haal jij het maximale uit jouw inbound marketing? Deze 11 pijlers zijn een praktische checklist om dat te controleren en waar nodig actie te ondernemen.
Lees verder

De voordelen en nadelen van AMP + casestudy

De eerste AMP-pagina's staan al bovenaan de zoekresultaten van Google, maar betekent dit ook dat jij AMP-pagina's op jouw zakelijke website moet bieden?
Lees verder

Opgelet! Beveilig snel je website met een SSL certificaat

In de loop van 2017 gaat Google websites zonder SSL-certificaat hard aanpakken, tijd voor jou om actie te ondernemen! Wij bespreken hoe en wat.
Lees verder

5 belangrijkste marketing trends voor 2017 in B2B en B2C

Ben jij klaar voor 2017? Controleer aan de hand van de belangrijkste marketing trends voor 2017 of jouw marketing en communicatie helemaal up-to-date is.
Lees verder

Sustainable Development Goals, toekomst van MVO in jaarverslagen?

Zijn de door de VN ontwikkelde Sustainable Development Goals een standaard die jij in jouw jaarverslag zou moeten implementeren?
Lees verder