020 854 01 88

Blogs

Een eigen tone of voice voor jouw merk bepalen: hoe moet dat?

Hoe je iets zegt is vaak belangrijker dan wát je zegt. Drie merken laten zien hoe jij een unieke tone of voice voor jouw merk inzet.
Lees verder

Visuele identiteit van een merk ontwikkelen: fotografie en video

De visuele identiteit van jouw merk is essentieel. Het is een samenspel van meerdere aspecten. Met deze tips haal jij eruit wat erin zit!
Lees verder

De invloed van je merkidentiteit op de customer journey

Kan je merkidentiteit van invloed zijn op je customer journey? In dit blog laten wij aan de hand van twee bekende merken zien hoe je dit kunt realiseren.
Lees verder

Hoe kies je een goede merknaam?

Het bedenken van een merknaam is één van de moeilijkste onderdelen van een merkidentiteit. Hoe zorg je voor een onderscheidende en opvallende merknaam?
Lees verder

Gastvrijheid en de positionering van jouw bedrijf

De eerste ontvangst en de gastvrijheid binnen het kantoor zijn essentieel voor het imago en positionering van jouw bedrijf. Hoe zorg je dat dit in orde is?
Lees verder

Omgekeerde positionering en waardepropositie ideaal voor jouw bedrijf?

Kan een bedrijf zich onderscheiden door belangrijke kenmerken of voordelen weg te laten? Een merk met een omgekeerde positionering doet het net even anders.
Lees verder

Vacature: Wij zoeken een leuke collega, die goed is in DTP!

De nadruk ligt op DTP maar wij vinden het een pré als jij ook wat designskills hebt. We zoeken iemand die secuur werkt en 'ownership' neemt over het werk.
Lees verder

De kern van jouw merkidentiteit: een sterk logo

Wat maakt een logo sterk? Wij geven je een aantal voorbeelden van bekende logo’s en gaan in op onze werkwijze bij het ontwerpen van een logo.
Lees verder

Lettertype en merkidentiteit, de psychologie achter jouw ‘font’

Een belangrijk onderdeel van de merkidentiteit van een bedrijf is het lettertype. In dit artikel behandelen we de invloed van het lettertype op jouw merk.
Lees verder